ADDRESSABLE TV-PRISER
Faste, fair og gennemsigtige priser afhængig af udbud, længde og målretning.
På Addressable TV tager prisen udgangspunkt i et 20 sek. spot (grundprisen). Herfra udregnes den endelige pris afhængig af kampagnens ønskede spotlængde, samt eventuelle tilvalg af databaseret indkøb. Grundprisen er sæsonbetonet og kan derfor variere henover året.
Pr. 2023 er det på Addressable TV muligt at booke kampagner, som går på tværs af forskellige prisperioder. Dette sker i praksis ved, at TV 2 udregner en vægtet pris på baggrund af, hvor stor en andel af de bestilte visninger, der ligger i de respektive prisperioder.
Nedenstående priser er gældende i Q1/2023
LÆNGDE | PRIS - CPM |
≤ 6 sek. | -85 |
10 sek. | -30 |
15 sek. | -15 |
20 sek. | Grund pris |
25 sek. | +10 |
30 sek. | +20 |
35 sek. | +30 |
40 sek. | +40 |
45 sek. | +50 |
50 sek. | +60 |
55 sek. | +70 |
60 sek. |
+80 |
Tillæg baseret på målretning
TILLÆG | PRIS - CPM | TV 2 CONNECT | KONTAKT OS DIREKTE |
Alder & køn | 10 | ![]() |
![]() |
Først / sidst i blok | 10 | ![]() |
![]() |
Region | 10 | ![]() |
![]() |
Custom Audience - ekskludering | 20 | ![]() |
|
Device | 20 | ![]() |
|
Frekvensstyring | 20 | ![]() |
![]() |
Kanal | 20 | ![]() |
|
Kommune / by | 20 | ![]() |
![]() |
Sidst i blok | 20 | ![]() |
![]() |
Tidsstyring | 30 | ![]() |
|
Adfærdspakke | 30 | ![]() |
![]() |
Programpakke | 50 | ![]() |
|
Cable cutters | 50 | ![]() |
|
Custom audience | 50 | ![]() |
![]() Kontakt os og hør mereVil du vide mere om mulighederne ved Addressable TV? Kontakt os allerede i dag og få alt den information, du har brug for, for at komme i gang.
|
![]() Prøv TV 2 ConnectTV 2 Connect er en self-service platform til køb af Addressable TV. Det gør det muligt for dig at få præcis dit budskab ud via TV 2 PLAY blandt alt det indhold, du i forvejen kender fra TV 2. |
SPECIFIKATIONERMateriale til Addressable TV skal leveres i TV-kvalitet.
|
![]() ![]() Addressable tvBliv klogere på fordelene ved målrettet annoncering på TV 2 PLAY. |
![]() databerigelseUnikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting.
|
|