PRODUKTER & PRISER
RUN OF SITE
TV 2 holder fortsat fast i få annonceformater pr. side, og vil fortsætte arbejdet med at optimere placeringerne på siden baseret på in-screen rate og in-screen tid.
PRODUKT |
CPM |
Run of Site |
25 |
ROS Sticky
ROS Sticky er det nyeste produkt i porteføljen. Analyser viser, at brugerne i stadig højere grad scroller hurtigere ned ad siden. For at sikre synlighed, mulighed for budskabsforståelse og høj viewability følger bannerne i denne pakke med, når der scrolles ned af sitet. Produktet er placeret på alle artikelsider.
PRODUKT |
CPM |
ROS Sticky |
30 |
DD WALLPAPER (FREKVENS 3-5)
DD Wallpaper blev lanceret i 2013, og var en ny måde at tænke ejerskaber på. Produktet tager hensyn til brugernes ændrede adfærd, hvor forsiden ikke længere er den naturlige indgang. Indgangen til TV 2 sker i dag i højere grad via link på sociale medier eller fra søgemaskiner. Samtidig viser analyser, at effekten af den første eksponering er langt større end de efterfølgende eksponeringer, målt på parametre som klik og kendskabsopbygning. Dette er yderligere dokumenteret ved, at DD Wallpaper opnår samme kampagneerindring ved frekvens 1, som traditionelle ejerskaber opnår ved frekvens 3. Med Dækning og Dominans (frekvens 3-5) er du sikret maksimal synlighed, maksimal dækning og maksimal effekt.
PRODUKT |
CPM |
DD Wallpaper (frekvens 3-5) |
150 |
Derudover har TV 2 forsat de traditionelle dagsejerskaber og First-Ejerskabet.
PRODUKT |
PRIS |
Dagsejerskaber, Forside |
74.000,- |
INTERAKTIV VIDEO
Brugen af online-video på TV 2s digitale platforme er mangedoblet på kort tid, og målsætningen er yderligere vækst i 2021. TV 2 fortsætter naturligvis med fokus på kvalitet, og afvikler derfor altid kun ét pre-roll spot forud for et indholdsklip. Afvikling sker med skip-knap efter de første 15 sekunder.
Som noget nyt introducerede TV 2 i 2017 muligheden for at afvikle spots på op til 6 sekunder til en reduceret pris. TV 2 vil i 2021 fortsat have fokus på interaktiv video og de muligheder, der er for at udnytte mediet på mediets præmisser.
ONLINE VIDEO |
CPM |
10+ |
215 |
6 sek. spot |
105 |
BRANDINGBANNER (930x600)
Hvis du ønsker meget plads, så er brandingbanneret ideelt. Med sine 930×600 px, strategisk placeret forskellige steder på sitet, er der rig mulighed for kreativ udfoldelse og massiv synlighed. Formatet sælges enten som 24 timers ejerskab med 100% SOV, eller CPM-baseret med valgfri volumen og valgfri afviklingsperiode.
BRANDINGBANNER |
PRIS |
Forsiden+alle sektionsforsider |
kr. 20.000 |
CPM |
40 CPM |
INTERSCROLLER
Interscroller løsningen tager udgangspunkt i, hvordan brugerne anvender TV 2s platforme, og giver en naturlig integration med større synlighed og større effekt som annoncør. Produktet rapporterer således i gennemsnit 3 gang højere viewability og op til 5 gange højere CTR end traditionelle mobilformater, og løser således problematikken omkring generel lav viewability og mindre formater. Interscroller-formater udbydes på både desktop, mobil og tablet, og er tilgængeligt på både browser og apps.
INTERSCROLLER |
CPM/PRIS |
Mobile Interscroller |
85 CPM |
Tablet Interscroller |
115 CPM |
Desktop Interscroller |
200 CPM |
Mobile Interscroller |
kr. 42.000 |
Tablet Interscroller |
kr. 25.000 |
Mobile Interscroller |
kr. 38.000 |
Tablet Interscroller |
kr. 12.000 |
HIGH IMPACT
TV 2 samarbejder med Adnami omkring afvikling af High Impact formater.
Mobile Interscroll CPM 60
Afvikles på mobil, på forsiden af tv2.dk, samt alle sektionsforsider og artikelsider.
Skin CPM 100
Afvikles på Deskop.
MÅLRET DIN KAMPAGNE
TV 2 vil de kommende år fortsat arbejde fokuseret på at få et bedre kendskab til vores brugere. En viden, der kan anvendes til at give et mere relevant budskab til den enkelte, redaktionelt såvel som kommercielt. For at kunne levere mere relevante budskaber til vores brugere, og sikre at vores annoncører kan ramme de rigtige brugere, er det derfor muligt at kunne afvikle jeres kampagne i mod TV 2s eget brugerdata. Vil du høre mere om, hvordan vi arbejder med data, samt hvordan data kan løfte effekten af din investering på tv2.dk,
er du velkommen til at kontakte din TV 2 konsulent.
Segmenterne:
- Særplaceringer på tv2.dk (kontekstuelt afviklet på eks. nyheder, sport, livsstil, vejr etc.)
- Demografi (køn, alder, indkomst, uddannelse, børn i husstanden etc.)
- Geografi (Region, by etc.)
- Interesse (Biler, elektronik, bolig, have, rejser, sport, BtB/Business etc.)
TRADITIONEL MOBIL
TV 2 tilbyder naturligvis fortsat traditionel mobilannoncering med samme høje standard som hidtil.
MOBIL/TABLET |
CPM |
Mobil, Run of Site web/app |
30 CPM |
Tablet, Run of Site web/app |
35 CPM |
DOKUMENTATION
For at imødekomme problematikken omkring dokumentation af mobilens fulde potentiale arbejder TV 2 kontinuerligt på løsninger, der har til formål at måle effekten af mobilannoncering bedre, end tilfældet er i dag.
Specifikationer på alle digitale produkter kan findes her
Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.