650.000 daglige seere

Et seriøst medie direkte til beslutningstageren

Reklamer på TV 2 News giver dig muligheden for at ramme beslutningstagere og med garanti for, at dit brand fremstår i et seriøst medie. 

Vi garanterer:

  • Lavt frafald i reklameblokken
  • Garanti for et højt afviklingsmiljø
  • Det perfekte supplement til din kampagne
  • Unik mulighed for at ramme beslutningstageren, den høje indkomst og politikeren

 

Ren sendeflade

På TV 2 News vender vi de største historier i Danmarks bedste nyhedsmagasiner og giver danskerne 24-timers solid nyhedsdækning. 

Som annoncør på TV 2 News placeres du i reklameblokke, som typisk er placeret hver halve time. Altså får du en mere ren sendeflade, hvor reklameblokkene samtidigt er væsentligt kortere end på andre kommercielle kanaler. TV 2 News skiller sig ligeledes ud med ikke at acceptere alle former for brancher i fladen.

Du har mulighed for forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidig kan vi også tilbyde geografi-målrettede reklamer via TV 2 Play, hvor du eksempelvis ”kun” udkommer i hovedstadsområdet eller et andet givent område i Danmark.

 

Danmarks tredjestørste kommercielle kanal

Vil du vide mere?

Morten Rafn Christensen
Senior Sales Manager, NEWS Lead
Telefon: +45 24 40 73 24
E-mail: moch@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Nyt banebrydende produkt øger værdien af din kampagne på tværs af klassisk tv og TV 2 Play
9. december 2024
TV 2 er klar med Priser & Betingelser for 2025, og det kommende år byder på nye muligheder i forhold til at målrette din kampagne på tværs af klassisk tv og streaming.
Læs mere
Nye programsponsorater for første halvår 2025
3. december 2024
Vi har netop offentliggjort vores sponsoratmuligheder for første halvår 2025, og vi går en spændende tid i møde med en masse nye og velkendte formater i vente!
Læs mere
JYSK booster deres brand og øger havemøbelsalget markant med kampagne på TV 2 Play
29. november 2024
JYSK supplerede deres eksisterende digitale marketingstrategi med en brandingkampagne på TV 2 Play, hvilket markant løftede Top of Mind, Brand Consideration og præference, samtidig med at salget opnåe…
Læs mere
For lidt i tv - og for meget på sociale medier
29. oktober 2024
En helt ny analyse fra UK udarbejdet af EssenceMediacom viser, at engelske brands bruger tre gange mere af deres marketingsbudget på sociale medier, end hvad der er optimalt, og at en større investeri…
Læs mere
Black friday-annoncering på TV 2 Play og Disney+ - ingen prisstigninger, kun resultater
6. oktober 2024
Ingen prisstigninger, kun resultater. Black friday-perioden er lige rundt om hjørnet, og med den følger en stigning i konkurrencen på tværs af digitale marketingplatforme. Hvert år oplever mange burea…
Læs mere
Kom godt i gang med annoncering på TV 2 Play
6. september 2024
Start din annoncering fra kun 2.000 kr. Hos TV 2 Play kan du komme i gang med at annoncere for bare 2.000 kr. Med en gennemsnitsordre på cirka 30.000 kr., afhængigt af dine datavalg og målretning, t…
Læs mere