625.000 daglige seere

Et seriøst medie direkte til beslutningstageren

Reklamer på TV 2 News giver dig muligheden for at ramme beslutningstagere og med garanti for, at dit brand fremstår i et seriøst medie. 

Vi garanterer:

  • Lavt frafald i reklameblokken
  • Garanti for et højt afviklingsmiljø
  • Det perfekte supplement til din kampagne
  • Unik mulighed for at ramme beslutningstageren, den høje indkomst og politikeren

 

Ren sendeflade

På TV 2 News vender vi de største historier i Danmarks bedste nyhedsmagasiner og giver danskerne 24-timers solid nyhedsdækning. 

Som annoncør på TV 2 News placeres du i reklameblokke, som typisk er placeret hver halve time. Altså får du en mere ren sendeflade, hvor reklameblokkene samtidigt er væsentligt kortere end på andre kommercielle kanaler. TV 2 News skiller sig ligeledes ud med ikke at acceptere alle former for brancher i fladen.

Du har mulighed for forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidig kan vi også tilbyde geografi-målrettede reklamer via TV 2 Play, hvor du eksempelvis ”kun” udkommer i hovedstadsområdet eller et andet givent område i Danmark.

 

Danmarks tredjestørste kommercielle kanal

Vil du vide mere?

Morten Rafn Christensen
Senior Sales Manager, NEWS Lead
Telefon: +45 24 40 73 24
E-mail: moch@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Fra klik til kvalitet: Tv løfter både brand og performance
15. december 2025
Kasper de Place deler gode råd og indsigter i, hvordan annoncører bedst muligt navigere i et fragmenteret medielandskab.
Læs mere
Guide: Vejen til vækst i 2026 kræver et strategisk og holistisk fokus
10. december 2025
Det er ikke enkelt, det ved vi. Derfor har vi, ud fra dentsus indsigter samlet en guide med fem anbefalinger, der kan hjælpe med at styrke jeres marketinginvestering i 2026.
Læs mere
Programmer fra 1. halvår 2026 - se dine muligheder for at styrke dit brand 
20. november 2025
Programplanen for første halvår 2026 byder både på nye og velkendte formater. Glæd dig til spændingsfyldt underholdning og fiktion, relaterbare livsstilsprogrammer, dragende kærlighedsfortællinger, me…
Læs mere
Sådan driver du størst vækst med dit mediebudget
17. november 2025
I en tid, hvor mange marketingbeslutninger træffes med kortsigtet, taktisk fokus, peger ny forskning på, at den største vækst opnås, når vi tænker længere frem og skaber balance mellem investeringerne…
Læs mere
Sæt tv på Q4-planen og vær top-of-mind i salgsmomentet
20. august 2025
Tv skaber effekt i årets mest konkurrenceprægede kvartal – Q4. Et kvartal, hvor danskernes forbrug generelt er otte procent højere end de øvrige kvartaler ifølge Danmarks Statistik, periode 2017-2024.…
Læs mere
Case: Gavmilds TV 2 kampagne ramte plet og overgik alle forventninger
3. juni 2025
Se hvordan Gavmild som nyt forsikringsagentur udnyttede TV 2 til at udfordre det etablerede marked med solid branding på tv, der skabte massiv vækst.
Læs mere