Transformation af TV 2 Nyhederne udbygger stærkt nyhedsbrand

De store nyhedsudsendelser på TV 2 har fået ny titel og hedder News til efternavn. En transformation, der fremtidssikrer TV 2’s nyhedstilbud.
Læs mere

Gode nyheder om økonomien vil gavne annoncørerne

Der hang i efteråret mørke skyer over samfundsøkonomien og de danske forbrugere, men flere positive prognoser tyder nu på, at skyerne er lettet, så der kan skrues op for optimismen.
Læs mere

Positive takter for ROI'en, der nu rammer 2,0

Ligesom der blæser mildere vinde over både de danske finanser og over forbrugernes økonomi – så er der også godt nyt for annoncørerne.
Læs mere

TV 2s store gennemslagskraft er godt nyt for annoncørerne

Hver dansker bruger i gennemsnit et godt stykke over to timer hver dag på at se tv. Mere end halvdelen af seningen sker på én af TV 2s kanaler.
Læs mere

Mød forbrugeren anno 2023

Danskernes adfærd og indkøbsvaner har i sagens natur indflydelse på de marketingaktiviteter, som brands investerer i. Derfor er det særligt interessant at holde øje med, hvordan forbrugerne har det, o…
Læs mere

Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'

Det nye charterselskab Corendon har via tv-kampagne opnået både troværdighed og en position på det danske marked. ”Nu er vi ankommet til Danmark med kufferten fuld af gode rejsetilbud til dig.” Sådan…
Læs mere