- Forside
- Viden og indsigt

FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt.
TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere

Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende.
Benyt i stedet anledningen…
Læs mere

Ro i maven med ekstraordinære tiltag i årsaftalerne for 2023
2023 byder indtil videre på lav sigtbarhed, og jeg forstår godt, hvis annoncørerne er usikre og kan have svært ved at disponere deres marketinginvesteringer flere måneder ude i fremtiden. TV 2 ønsker…
Læs mere

Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere

Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere

TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere