- Forside
- Viden og indsigt

TV 2s store gennemslagskraft er godt nyt for annoncørerne
Hver dansker bruger i gennemsnit et godt stykke over to timer hver dag på at se tv. Mere end halvdelen af seningen sker på én af TV 2s kanaler.
Læs mere

Mød forbrugeren anno 2023
Danskernes adfærd og indkøbsvaner har i sagens natur indflydelse på de marketingaktiviteter, som brands investerer i. Derfor er det særligt interessant at holde øje med, hvordan forbrugerne har det, o…
Læs mere

Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'
Det nye charterselskab Corendon har via tv-kampagne opnået både troværdighed og en position på det danske marked.
”Nu er vi ankommet til Danmark med kufferten fuld af gode rejsetilbud til dig.”
Sådan…
Læs mere

FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt.
TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere

Lokal annoncør tog udgangspunkt i vejrudsigten
Via TV 2 PLAY er det muligt at lave unikke, databerigede medieindkøb på tværs af TV 2s stærke kvalitetsindhold. Allan Schjern, ejer af ´Den Lille Maler i Esbjerg´, valgte at udnytte TV 2 PLAYs potenti…
Læs mere

Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende.
Benyt i stedet anledningen…
Læs mere