- Forside
- Viden og indsigt
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste
analyser og indsigter fra TV 2 Reklame
Nye programsponsorater for første halvår 2025
3. december 2024
Vi har netop offentliggjort vores sponsoratmuligheder for første halvår 2025, og vi går en spændende tid i møde med en masse nye og velkendte formater i vente!
Læs mere
JYSK booster deres brand og øger havemøbelsalget markant med kampagne på TV 2 Play
29. november 2024
JYSK supplerede deres eksisterende digitale marketingstrategi med en brandingkampagne på TV 2 Play, hvilket markant løftede Top of Mind, Brand Consideration og præference, samtidig med at salget opnåe…
Læs mere
For lidt i tv - og for meget på sociale medier
29. oktober 2024
En helt ny analyse fra UK udarbejdet af EssenceMediacom viser, at engelske brands bruger tre gange mere af deres marketingsbudget på sociale medier, end hvad der er optimalt, og at en større investeri…
Læs mere
Black friday-annoncering på TV 2 Play og Disney+ - ingen prisstigninger, kun resultater
6. oktober 2024
Ingen prisstigninger, kun resultater. Black friday-perioden er lige rundt om hjørnet, og med den følger en stigning i konkurrencen på tværs af digitale marketingplatforme. Hvert år oplever mange burea…
Læs mere
Kom godt i gang med annoncering på TV 2 Play
6. september 2024
Start din annoncering fra kun 2.000 kr.
Hos TV 2 Play kan du komme i gang med at annoncere for bare 2.000 kr. Med en gennemsnitsordre på cirka 30.000 kr., afhængigt af dine datavalg og målretning, t…
Læs mere
Hvorfor vælge TV 2 Connect?
12. juli 2024
TV 2 Connect er en bookingplatform, hvor du nemt kan booke reklamer på TV 2 Play. Her kan du styre det hele, og du kan således selv oprette dine kampagner, sammensætte din målgruppe og løbende følge m…
Læs mere