Betingelser for tv2.dk

Underlevering på digitale kampagner  

TV 2 krediterer ikke underleveringer på digitale kampagner, såfremt

Underlevering er inden for 10 procent af samlet target/budget. Underleveringer opgøres altid i forhold til TV 2s tal. 
Materiale ikke er leveret inden for fristen på to dage før kampagnestart. 
Materialet er leveret rettidigt, men der er fejl i materialet. 
Kampagnen har været sat på pause undervejs. 

 

Er et af ovenstående punkter aktuelt, tilbydes følgende muligheder: 

Kampagne går online igen og leveres færdigt hurtigst muligt. 
Underlevering overføres til en kommende kampagne. Traffic kan godkende, at visninger konverteres til et andet digitalt produkt, såfremt lagersituationen tillader det. 
Visningerne lægges i banken og bruges på en fremtidig kampagne. 

 

  

Banken, addressable tv og digital 

Banken bruges i 2026 til håndtering af værdien af eventuelle underleveringer og reguleringer. For underleveringers overførsel til banken gælder en bagatelgrænse på 500 kroner og tilgodehavender på mindre end 500 kroner bortfalder. Indeståender i banken skal senest være brugt den 30. november 2026, og kun eventuelle underleveringer fra december 2026 kan overføres til 2027

Alle bankindeståender, som anvendes på kampagner i 2026 fratrækkes på faktura.