Deadline
Kampagner skal bookes minimum 5 hverdage før kampagnestart for at sikre rettidig afvikling.
Materiale-deadline hedder senest 2 hverdage før kampagnestart. Er filen ikke leveret til tiden, kan TV 2 og Disney ikke garantere, at kampagnen bliver klar til start.
Spots, der skal afvikles på TV 2 Play og Disney+, skal følge samme krav, som er gældende for klassisk TV-annoncering.
KLIK HER for oversigt over de tekniske specifikationer.
Upload af videospot
Uploadprocessen skal foregå gennem flex.tv2media.dk.
Dette er samme system, som anvendes til at uploade TV-reklamer, og varetages ofte af reklamebureauet.
Alle, der uploader, skal være opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer, før Disney kan behandle og godkende filmen. Derfor skal dette tages med i betragtning, når TV 2 og Disney angiver leveringstidspunkt.
Bemærk, at der kan forekomme skærpede deadlines i forbindelse med helligdage.
Du kan finde en guide til uploadprocessen her.
Har du problemer med login til Flex? Kontakt venligst tv2trafficlinear@tv2.dk.
Tracking
På TV 2 Play er det muligt at implementere tracking, så du har mulighed for at følge din kampagnes afvikling undervejs.
På Disney+ er det muligt at implementere standard impression pixel tracking (dog endnu ikke AudienceProject) samt click tracking, så du har mulighed for at følge din kampagnes afvikling undervejs.
Ønsker du at se de forskellige former for tracking, som vi understøtter, og hvordan de skal implementeres, kan du med fordel booke din kampagne via TV 2 Connect.
Herinde vil du også løbende kunne følge afviklingen af din kampagne ud fra gængse parametre som leverede visninger etc.