1,3 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

Unik mulighed for kombination af Addressable TV & display

Den unikke kombination mellem en stor tv-kanal, streamingtjeneste og website kan også udnyttes kommercielt. TV 2 er førende inden for Addressable TV, hvilket giver mulighed for at ramme den helt rigtige målgruppe i et tv-miljø. Selvsamme målgruppe kan eksponeres i det digitale miljø, hvor Addressable TV-kampagner kan forlænges via display – og omvendt. Det giver mulighed for at lave en komplet kunderejse og udnytte alle trin i salgstragten på tværs af TV 2’s platforme.

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

 

 

 

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

Udforsk de mange muligheder for afvikling på TV 2’s digitale platforme

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vil du vide mere?

Kontakt en af vores konsulenter for at høre mere om annonceringsmulighederne på TV2.dk og apps.














Ann Luise Kernel
Strategisk online specialist
Telefon: +456165 1974
Mail: anke@tv2.dk


Camilla Høgh
Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220
Mail: chog@tv2.dk

Læs vores seneste nyhedsbreve her

Flere nyheder
Hvorfor vælge TV 2 Connect?
12. juli 2024
TV 2 Connect er en bookingplatform, hvor du nemt kan booke reklamer på TV 2 Play. Her kan du styre det hele, og du kan således selv oprette dine kampagner, sammensætte din målgruppe og løbende følge m…
Læs mere
Mød vores ærlige brand guru hos TV 2 Reklame
3. juli 2024
Ny kampagne skal nedbryde barrierer i forhold til tv-annoncering
Læs mere
Kære annoncør - dit medievalg betyder noget
6. maj 2024
Den aktuelle debat om medansvar for medievalg, og dit ansvar for, hvad dine annoncekroner finansierer, fylder i mediebilledet - og det er der en særlig grund til. Dit medievalg betyder noget!
Læs mere
Sommeren 2024 markerer et stort sportsår
3. april 2024
Jubelscener i superligaen, de stejle cykeletaper i syd, EM i herrefodbold i Tyskland, fartstriber til Le Mans, OL i Paris – 2024 byder på nogle af de allerstørste sportsbegivenheder!
Læs mere
Publisher Platform indgår stærkt partnerskab med Adnuntius
18. marts 2024
Annonceplatformen Publisher Platformen har indgået et partnerskab med Adnuntius, som skal forenkle det tekniske set-up og gøre det nemmere for nye medier at komme med. Samarbejdet betyder, at Publishe…
Læs mere
Hvorfor fokusere på attention i marketing?
21. februar 2024
Hver eneste dag bliver vi eksponeret for nye indtryk, medier og teknologier, der alle kæmper om vores opmærksomhed. Forbrugerens opmærksomhed er blevet til sin egen valuta.
Læs mere