1,4 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

3,2 millioner danskere
besøger tv2.dk og apps hver måned

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

 

 

 

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vi er klar til at hjælpe dig

Alexander Tegner Freddie

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 3010 0025

 

Camilla Høgh

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220

 

Viden og indsigt

Flere nyheder
FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt. TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere
Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende. Benyt i stedet anledningen…
Læs mere
Ro i maven med ekstraordinære tiltag i årsaftalerne for 2023
2023 byder indtil videre på lav sigtbarhed, og jeg forstår godt, hvis annoncørerne er usikre og kan have svært ved at disponere deres marketinginvesteringer flere måneder ude i fremtiden. TV 2 ønsker…
Læs mere
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere