1,4 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

3,2 millioner danskere
besøger tv2.dk og apps hver måned

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

 

 

 

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vi er klar til at hjælpe dig

Alexander Tegner Freddie

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 3010 0025

 

Camilla Høgh

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220

 

Viden og indsigt

Flere nyheder
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere
Mediemarkedet viser positive takter trods usikre tider
2022 har givet anledning til panderynker med høj inflation, stigende renter og svigtende forsyningskæder. Men året har faktisk også budt på positive overraskelser i et mediemarked, som traditionelt på…
Læs mere
Addressable TV virker og indtager nu også internationale streamingtjenester
TV 2 så allerede i 2017 potentialet i reklamer på sin abonnementsbaserede streamingtjeneste, da TV 2 PLAY som et af de første medier i Europa introducerede Addressable TV. Nu indtager reklameformatet…
Læs mere
TV 2 samler danskerne: Attraktive programsponsorater i 2023
TV 2  Reklamesalg har netop åbnet for salget af programsponsorater i første halvår 2023, hvor vi byder på masser af sports- og programformater som ’Melvin Kakooza Show’, ’Først til verdens ende’, ’Årg…
Læs mere