1,4 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Udforsk de mange muligheder for afvikling på TV 2’s digitale platforme

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

Unik mulighed for kombination af Addressable TV & display

Den unikke kombination mellem en stor tv-kanal, streamingtjeneste og website kan også udnyttes kommercielt. TV 2 er førende inden for Addressable TV, hvilket giver mulighed for at ramme den helt rigtige målgruppe i et tv-miljø. Selvsamme målgruppe kan eksponeres i det digitale miljø, hvor Addressable TV-kampagner kan forlænges via display – og omvendt. Det giver mulighed for at lave en komplet kunderejse og udnytte alle trin i salgstragten på tværs af TV 2’s platforme.

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

 

 

 

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vil du vide mere?

Camilla Høgh
Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220
E-mail: chog@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Transformation af TV 2 Nyhederne udbygger stærkt nyhedsbrand
De store nyhedsudsendelser på TV 2 har fået ny titel og hedder News til efternavn. En transformation, der fremtidssikrer TV 2’s nyhedstilbud.
Læs mere
Gode nyheder om økonomien vil gavne annoncørerne
Der hang i efteråret mørke skyer over samfundsøkonomien og de danske forbrugere, men flere positive prognoser tyder nu på, at skyerne er lettet, så der kan skrues op for optimismen.
Læs mere
Positive takter for ROI'en, der nu rammer 2,0
Ligesom der blæser mildere vinde over både de danske finanser og over forbrugernes økonomi – så er der også godt nyt for annoncørerne.
Læs mere
TV 2s store gennemslagskraft er godt nyt for annoncørerne
Hver dansker bruger i gennemsnit et godt stykke over to timer hver dag på at se tv. Mere end halvdelen af seningen sker på én af TV 2s kanaler.
Læs mere
Mød forbrugeren anno 2023
Danskernes adfærd og indkøbsvaner har i sagens natur indflydelse på de marketingaktiviteter, som brands investerer i. Derfor er det særligt interessant at holde øje med, hvordan forbrugerne har det, o…
Læs mere
Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'
Det nye charterselskab Corendon har via tv-kampagne opnået både troværdighed og en position på det danske marked. ”Nu er vi ankommet til Danmark med kufferten fuld af gode rejsetilbud til dig.” Sådan…
Læs mere