1,4 millioner danskere
læser nyheder på tv2.dk hver dag

Digitale gratisplatforme med fokus på kvalitetsindhold

TV 2 er i daglig kontakt med en stor del af den danske befolkning - også digitalt. Denne interaktion har annoncører mulighed for at tage del i via digitale bannere og videoannoncer. TV 2 tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. TV 2s gratisplatforme dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.

Et branding format der passer til dig

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater såsom Adnami, Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater, der alle kan tilgås i alle indkøbskanaler alt efter dine ønsker. Kampagner kan desuden købes som reservationsordrer med fast budget og garanterede visninger, og som ikke-reservationsordrer, der giver kunden mulighed for fleksibelt at købe visninger, som ikke er garanterede og uden fast budget. Uanset om målet for en digital kampagne er reach, clicks eller viewability, har TV 2 et format, der passer til det.

Publisher Platform

TV 2 er en del af Publisher Platform, som er stiftet i samarbejde med JP/Politikens Hus og Berlingske Media. Her får annoncører nem og enkel adgang til at annoncere på danske medier. Vi tilbyder høj viewability i et transparent teknologi-setup - uden skjulte fees. 

Du får som annoncør mulighed for at afvikle high impact-formater med stort reach i et brand safe miljø, og du kan målrette dine kampagner med vores kontekstuelle segmenter, så du rammer din målgruppe i den rette kontekst. Klik her for at læse mere om Publisher Platform samt oprettelse.  

 

 

 

Produkter

TV 2 tilbyder både store branding bannerformater som Interscroller og Wallpaper og de mindre, mere taktiske standardformater. Alle formater kan tilgås i alle indkøbskanaler, alt efter kundens ønsker.

Vi er klar til at hjælpe dig

Alexander Tegner Freddie

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 3010 0025

 

Camilla Høgh

Client & Agency Digital Manager
Telefon: +45 4268 5220

 

Viden og indsigt

Flere nyheder
TV 2s store gennemslagskraft er godt nyt for annoncørerne
Hver dansker bruger i gennemsnit et godt stykke over to timer hver dag på at se tv. Mere end halvdelen af seningen sker på én af TV 2s kanaler.
Læs mere
Mød forbrugeren anno 2023
Danskernes adfærd og indkøbsvaner har i sagens natur indflydelse på de marketingaktiviteter, som brands investerer i. Derfor er det særligt interessant at holde øje med, hvordan forbrugerne har det, o…
Læs mere
Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'
Det nye charterselskab Corendon har via tv-kampagne opnået både troværdighed og en position på det danske marked. ”Nu er vi ankommet til Danmark med kufferten fuld af gode rejsetilbud til dig.” Sådan…
Læs mere
FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt. TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere
Lokal annoncør tog udgangspunkt i vejrudsigten
Via TV 2 PLAY er det muligt at lave unikke, databerigede medieindkøb på tværs af TV 2s stærke kvalitetsindhold. Allan Schjern, ejer af ´Den Lille Maler i Esbjerg´, valgte at udnytte TV 2 PLAYs potenti…
Læs mere
Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende. Benyt i stedet anledningen…
Læs mere