Produkter og priser for tv2.dk
Priser
CPM-produkter
Produkt | CPM |
Brandingbanner | 40 |
Desktop Interscroller | 200 |
Desktop Midscroll (adnami) | 80 |
DD Wallpaper | 150 |
Mobile Interscroller | 90 |
Mobile Midscroll (adnami) | 70 |
Mobil Run of site (ROS) | 30 |
Mobil Run of site (ROS) (320x320) | 40 |
Run of site (ROS) | 30 |
ROS Sticky | 40 |
Sticky 300x600 | 45 |
Preroll | 215 |
Preroll - Bumper | 105 |
Skin (adnami) | 150 |
Tablet Interscroller | 100 |
Dagsejerskaber
Produkt | Pris pr. dag |
DD Wallpaper – Forsiden dagsejerskab | 74.000,- |
Desktop Interscroller - Dagsejerskab | 80.000,- |
Interscroller 360 (desktop, mobil & tablet) | 200.000,- |
Brandingbanner (930x600) - Dagsejerskab | 45.000,- |
Mobile Interscroller - Dagsejerskab (tv2.dk) | 70.000,- |
Mobile Interscroller - Dagsejerskab (apps) | 50.000,- |
Mobile Midscroll - Midtejerskab (tv2.dk) | 50.000,- |
Mobile Midscroll- Topejerskab (tv2.dk) | 60.000,- |
Run of site
TV 2 holder fortsat fast i få annonceformater per side, og vil fortsætte arbejdet med at optimere placeringerne på siden baseret på in-screen rate og in-screen tid.
Produkt | CPM |
Run of Site | 25 |
ROS sticky
ROS Sticky er det nyeste produkt i porteføljen. Analyser viser, at brugerne i stadig højere grad scroller hurtigere ned ad siden. For at sikre synlighed, mulighed for budskabsforståelse og høj viewability følger bannerne i denne pakke med, når der scrolles ned af sitet. Produktet er placeret på alle artikelsider.
Produkt | CPM |
ROS Sticky | 30 |
DD Wallpaper (frekvens 3-5)
DD Wallpaper tager hensyn til brugernes ændrede adfærd, hvor forsiden ikke længere er den naturlige indgang. Indgangen til TV 2 sker i dag i højere grad via link på sociale medier eller fra søgemaskiner. Samtidig viser analyser, at effekten af den første eksponering er langt større end af de efterfølgende eksponeringer, målt på parametre som klik og kendskabsopbygning. Det er dokumenteret ved, at DD Wallpaper opnår samme kampagneerindring ved frekvens 1, som traditionelle ejerskaber opnår ved frekvens 3. Med Dækning og Dominans (frekvens 3-5) er du som annoncør sikret maksimal synlighed, maksimal dækning og maksimal effekt.
Produkt | CPM |
DD Wallpaper (frekvens 3-5) | 150 |
Derudover har TV 2 forsat de traditionelle dagsejerskaber og First-Ejerskabet.
Produkt | Pris |
Dagsejerskaber, Forside | 74.000,- |
Interaktiv video
TV 2 har fokus på kvalitet, og afvikler derfor altid kun ét pre-roll spot forud for et indholdsklip. Afvikling sker med skip-knap efter de første 15 sekunder.
Online video | CPM |
10+ | 215 |
6 sek. spot | 105 |
Interscroller
Interscroller løsningen tager udgangspunkt i, hvordan brugerne anvender TV 2s platforme, og giver en naturlig integration med større synlighed og større effekt som annoncør. Produktet rapporterer således i gennemsnit 3 gang højere viewability og op til 5 gange højere CTR end traditionelle mobilformater, og løser således problematikken omkring generel lav viewability og mindre formater. Interscroller-formater udbydes på både desktop, mobil og tablet, og er tilgængeligt på både browser og apps.
Interscroller | CPM/Pris |
Mobile Interscroller Run of site (web/app) |
85 CPM |
Tablet Interscroller Run of site (web/app) |
115 CPM |
Desktop Interscroller Run of site (web) |
200 CPM |
Mobile Interscroller Dagsejerskab (TV2.DK) |
kr. 42.000 |
Tablet Interscroller Dagsejerskab (TV2.DK) |
kr. 25.000 |
Mobile Interscroller Dagsejerskab (APPS) |
kr. 38.000 |
High impact
TV 2 samarbejder med Adnami omkring afvikling af High Impact formater.
Mobile midscroll CPM 60
Afvikles på mobil, på forsiden af tv2.dk, samt alle sektionsforsider og artikelsider.
Skin CPM 100
Afvikles på Desktop.
Målret din kampagne
TV 2 arbejder fokuseret på at få et bedre kendskab til brugerne. Viden, der kan anvendes til at give et mere relevant budskab til den enkelte, redaktionelt såvel som kommercielt. For at kunne levere mere relevante budskaber til brugerne, og sikre at du som annoncør kan ramme de rigtige brugere, er det muligt at afvikle kampagner mod TV 2s egne brugerdata. Vil du høre mere om, hvordan TV 2 arbejder med data, samt hvordan data kan løfte effekten af din investering på tv2.dk,
er du velkommen til at kontakte din TV 2 konsulent.
Segmenterne:
- Særplaceringer på tv2.dk (kontekstuelt afviklet på eks. nyheder, sport, livsstil, vejr etc.)
- Demografi (køn, alder, indkomst, uddannelse, børn i husstanden etc.)
- Geografi (Region, by etc.)
- Interesse (Biler, elektronik, bolig, have, rejser, sport, BtB/Business etc.)
Traditionel mobil
TV 2 tilbyder også traditionel mobilannoncering i høj standard
Mobil/Tablet | CPM |
Mobil, Run of Site web/app | 30 CPM |
Tablet, Run of Site web/app | 35 CPM |
Specifikationer på alle digitale produkter kan findes her
Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.