Produkter og priser for tv2.dk

Priser

 

CPM-produkter 

Produkt   CPM  
Brandingbanner   40
Desktop Interscroller  200
Desktop Midscroll (adnami)  80
DD Wallpaper  150
Mobile Interscroller  90
Mobile Midscroll (adnami)  70
Mobil Run of site (ROS)   30
Mobil Run of site (ROS) (320x320)  40
Run of site (ROS)   30
ROS Sticky  40
Sticky 300x600  45
Preroll    215
Preroll - Bumper   105
Skin (adnami)   150
Tablet Interscroller  100

 

Dagsejerskaber 

Produkt  Pris pr. dag 
DD Wallpaper – Forsiden dagsejerskab   74.000,- 
Desktop Interscroller - Dagsejerskab   80.000,-  
Interscroller 360 (desktop, mobil & tablet)   200.000,- 
Brandingbanner (930x600) - Dagsejerskab 45.000,-
Mobile Interscroller - Dagsejerskab (tv2.dk)   70.000,-  
Mobile Interscroller - Dagsejerskab (apps)   50.000,- 
Mobile Midscroll - Midtejerskab (tv2.dk)   50.000,-
Mobile Midscroll- Topejerskab (tv2.dk)   60.000,-

 

Run of site  

TV 2 holder fortsat fast i få annonceformater per side, og vil fortsætte arbejdet med at optimere placeringerne på siden baseret på in-screen rate og in-screen tid.  

Produkt  CPM 
Run of Site   25

 

ROS sticky 

ROS Sticky er det nyeste produkt i porteføljen. Analyser viser, at brugerne i stadig højere grad scroller hurtigere ned ad siden. For at sikre synlighed, mulighed for budskabsforståelse og høj viewability følger bannerne i denne pakke med, når der scrolles ned af sitet. Produktet er placeret på alle artikelsider. 

Produkt  CPM 
ROS Sticky   30

 

DD Wallpaper (frekvens 3-5) 

DD Wallpaper  tager hensyn til brugernes ændrede adfærd, hvor forsiden ikke længere er den naturlige indgang. Indgangen til TV 2 sker i dag i højere grad via link på sociale medier eller fra søgemaskiner. Samtidig viser analyser, at effekten af den første eksponering er langt større end af de efterfølgende eksponeringer, målt på parametre som klik og kendskabsopbygning. Det er dokumenteret ved, at DD Wallpaper opnår samme kampagneerindring ved frekvens 1, som traditionelle ejerskaber opnår ved frekvens 3. Med Dækning og Dominans (frekvens 3-5) er du som annoncør sikret maksimal synlighed, maksimal dækning og maksimal effekt.  

Produkt  CPM 
DD Wallpaper (frekvens 3-5)   150

Derudover har TV 2 forsat de traditionelle dagsejerskaber og First-Ejerskabet.  

Produkt  Pris
Dagsejerskaber, Forside   74.000,- 

 

Interaktiv video 

TV 2 har fokus på kvalitet, og afvikler derfor altid kun ét pre-roll spot forud for et indholdsklip. Afvikling sker med skip-knap efter de første 15 sekunder. 

Online video CPM
10+ 215
6 sek. spot 105

 

Interscroller  

Interscroller løsningen tager udgangspunkt i, hvordan brugerne anvender TV 2s platforme, og giver en naturlig integration med større synlighed og større effekt som annoncør. Produktet rapporterer således i gennemsnit 3 gang højere viewability og op til 5 gange højere CTR end traditionelle mobilformater, og løser således problematikken omkring generel lav viewability og mindre formater. Interscroller-formater udbydes på både desktop, mobil og tablet, og er tilgængeligt på både browser og apps.

Interscroller   CPM/Pris
Mobile Interscroller 
Run of site (web/app)  
85 CPM  
Tablet Interscroller 
Run of site (web/app)  
115 CPM  
Desktop Interscroller 
Run of site (web)   
200 CPM  
Mobile Interscroller 
Dagsejerskab (TV2.DK) 
kr. 42.000  
Tablet Interscroller 
Dagsejerskab (TV2.DK)   
kr. 25.000  
Mobile Interscroller 
Dagsejerskab (APPS)  
kr. 38.000  

 

High impact  

TV 2 samarbejder med Adnami omkring afvikling af High Impact formater. 

Mobile midscroll CPM 60 

Afvikles på mobil, på forsiden af tv2.dk, samt alle sektionsforsider og artikelsider. 

Skin CPM 100 

Afvikles på Desktop. 

 

Målret din kampagne   

TV 2 arbejder fokuseret på at få et bedre kendskab til brugerne. Viden, der kan anvendes til at give et mere relevant budskab til den enkelte, redaktionelt såvel som kommercielt. For at kunne levere mere relevante budskaber til brugerne, og sikre at du som annoncør kan ramme de rigtige brugere, er det muligt at afvikle kampagner mod TV 2s egne brugerdata. Vil du høre mere om, hvordan TV 2 arbejder med data, samt hvordan data kan løfte effekten af din investering på tv2.dk, 
er du velkommen til at kontakte din TV 2 konsulent.  

Segmenterne:  

  • Særplaceringer på tv2.dk (kontekstuelt afviklet på eks. nyheder, sport, livsstil, vejr etc.)  
  • Demografi (køn, alder, indkomst, uddannelse, børn i husstanden etc.)  
  • Geografi (Region, by etc.)  
  • Interesse (Biler, elektronik, bolig, have, rejser, sport, BtB/Business etc.)  

 

Traditionel mobil  

TV 2 tilbyder også traditionel mobilannoncering i høj standard  

Mobil/Tablet  CPM
Mobil, Run of Site web/app   30 CPM  
Tablet, Run of Site web/app    35 CPM  

Specifikationer på alle digitale produkter kan findes her 

 

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.