Produkter og priser for Addressable TV og Disney+

Priseksempler på addressable tv

Hvad får jeg for mit budget på TV 2 Play?

Når du reklamerer på TV 2 Play, betaler du for unik synlighed – målrettet, effektiv og placeret midt op ad danskernes foretrukne programmer. Prisen herfor afhænger af din målretning. Ønsker du eksempelvis synlighed i et smalt afgrænset eller større geografisk område i Danmark, har du en specifik målgruppe, har du ønsker til din reklames placeringer og hvor længe skal kampagnens varighed være?

 

Herunder giver vi nogle vejledende eksempler, så du nemmere kan danne dig et overblik:

1) Budget: 5.000 DKK

Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Aarhus og Odense kommuner 
Forventet levering: cirka 40.000 visninger

 

2) Budget: 10.000 DKK

Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Region Midtjylland 
Forventet levering: cirka 75.000 visninger

 

3) Budget: 15.000 DKK

Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Hele Danmark
Forventet levering: cirka 120.000 visninger


Alle priser er vejledende og tager ikke højde for specifik kampagneperiode, segmentering eller særlige behov. For en løsning, der passer præcis til dine mål og budget, anbefaler vi, at du kontakter os direkte.

Opret en bruger i vores bookingplatform, TV 2 Connect og se, hvad du kan forvente at få for dit mediebudget. Her kan du selv opsætte, optimere og evaluere dine egne reklamekampagner på TV 2 Play.

Addressable tv-priser 

Priser er afhængige af periode, spotlængde og målretning. 

På addressable tv tager prisen udgangspunkt i et 20 sekunders spot (grundprisen). Herfra udregnes den endelige pris afhængig af kampagnens ønskede spotlængde, samt eventuelle tilvalg af databaseret indkøb. Grundprisen er sæsonbetonet og kan variere hen over året. 

På addressable tv er det selvfølgelig muligt at booke kampagner, som går på tværs af forskellige prisperioder. Dette sker i praksis ved, at TV 2 udregner en vægtet pris på baggrund af, hvor stor en andel af de bestilte visninger, der ligger i de respektive prisperioder. 

Nedenstående priser er gældende i 2025 

Længde Prisindeks
≤ 6 sek.  40
10 sek.  70
15 sek.  85
20 sek.  Grundpris 
25 sek.  115
30 sek.  130
35 sek.  140
40 sek.  155
45 sek.  170
50 sek.  185
55 sek.  200
60 sek.  210

 

Tillæg baseret på målretning 

Tillæg Pris - CPM TV 2 Connect Kontakt os direkte
Først / sidst i blok 10
Region 10
Adfærd 20
Custom Audience - ekskludering 20  
Device 20  
Frekvensstyring 20
Kanal 20  
Kommune / by 20
Program 30  
Sidst i blok 20
Tidsstyring 30  
Cable cutters 50  
Custom audience 20  
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 55 år eller ældre 10
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 50 år eller yngre 20