Produkter og priser for addressable tv og Disney+

Addressable tv-priser 

 

Priser er afhængige af udbud, længde og målretning.  

På addressable tv tager prisen udgangspunkt i et 20 sekunders spot (grundprisen). Herfra udregnes den endelige pris afhængig af kampagnens ønskede spotlængde, samt eventuelle tilvalg af databaseret indkøb. Grundprisen er sæsonbetonet og kan variere hen over året. 

På addressable tv muligt at booke kampagner, som går på tværs af forskellige prisperioder. Dette sker i praksis ved, at TV 2 udregner en vægtet pris på baggrund af, hvor stor en andel af de bestilte visninger, der ligger i de respektive prisperioder. 

Nedenstående priser er gældende i 2024 

Længde Pris - CPM
≤ 6 sek.  -85 
10 sek.  -30 
15 sek.  -15 
20 sek.  Grund pris 
25 sek.  +10 
30 sek.  +20 
35 sek.  +30 
40 sek.  +40 
45 sek.  +50 
50 sek.  +60 
55 sek.  +70 
60 sek.  +80 

 

Tillæg baseret på målretning 

Tillæg Pris - CPM TV 2 Connect Kontakt os direkte
Alder & køn 10
Først / sidst i blok 10
Region 10
Adfærd 20
Custom Audience - ekskludering 20  
Device 20  
Frekvensstyring 20
Kanal 20  
Kommune / by 20
Program 30  
Sidst i blok 20
Tidsstyring 30  
Cable cutters 50  
Custom audience 20