- Forside
- • Addressable TV og Disney+
- Produkter og priser
Produkter og priser for Addressable TV og Disney+
Priseksempler på addressable tv
Hvad får jeg for mit budget på TV 2 Play?
Når du reklamerer på TV 2 Play, betaler du for unik synlighed – målrettet, effektiv og placeret midt op ad danskernes foretrukne programmer. Prisen herfor afhænger af din målretning. Ønsker du eksempelvis synlighed i et smalt afgrænset eller større geografisk område i Danmark, har du en specifik målgruppe, har du ønsker til din reklames placeringer og hvor længe skal kampagnens varighed være?
Herunder giver vi nogle vejledende eksempler, så du nemmere kan danne dig et overblik:
1) Budget: 5.000 DKK
Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Aarhus og Odense kommuner
Forventet levering: cirka 40.000 visninger
2) Budget: 10.000 DKK
Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Region Midtjylland
Forventet levering: cirka 75.000 visninger
3) Budget: 15.000 DKK
Reklamespot: en 20 sekunders video
Geografisk målretning: Hele Danmark
Forventet levering: cirka 120.000 visninger
Alle priser er vejledende og tager ikke højde for specifik kampagneperiode, segmentering eller særlige behov. For en løsning, der passer præcis til dine mål og budget, anbefaler vi, at du kontakter os direkte.
Opret en bruger i vores bookingplatform, TV 2 Connect og se, hvad du kan forvente at få for dit mediebudget. Her kan du selv opsætte, optimere og evaluere dine egne reklamekampagner på TV 2 Play.
Addressable tv-priser
Priser er afhængige af periode, spotlængde og målretning.
På addressable tv tager prisen udgangspunkt i et 20 sekunders spot (grundprisen). Herfra udregnes den endelige pris afhængig af kampagnens ønskede spotlængde, samt eventuelle tilvalg af databaseret indkøb. Grundprisen er sæsonbetonet og kan variere hen over året.
På addressable tv er det selvfølgelig muligt at booke kampagner, som går på tværs af forskellige prisperioder. Dette sker i praksis ved, at TV 2 udregner en vægtet pris på baggrund af, hvor stor en andel af de bestilte visninger, der ligger i de respektive prisperioder.
Nedenstående priser er gældende i 2025
Længde | Prisindeks |
≤ 6 sek. | 40 |
10 sek. | 70 |
15 sek. | 85 |
20 sek. | Grundpris |
25 sek. | 115 |
30 sek. | 130 |
35 sek. | 140 |
40 sek. | 155 |
45 sek. | 170 |
50 sek. | 185 |
55 sek. | 200 |
60 sek. | 210 |
Tillæg baseret på målretning
Tillæg | Pris - CPM | ![]() |
Kontakt os direkte |
Først / sidst i blok | 10 | ![]() |
![]() |
Region | 10 | ![]() |
![]() |
Adfærd | 20 | ![]() |
![]() |
Custom Audience - ekskludering | 20 | ![]() |
|
Device | 20 | ![]() |
|
Frekvensstyring | 20 | ![]() |
![]() |
Kanal | 20 | ![]() |
|
Kommune / by | 20 | ![]() |
![]() |
Program | 30 | ![]() |
|
Sidst i blok | 20 | ![]() |
![]() |
Tidsstyring | 30 | ![]() |
|
Cable cutters | 50 | ![]() |
|
Custom audience | 20 | ![]() |
|
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 55 år eller ældre | 10 | ![]() |
![]() |
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 50 år eller yngre | 20 | ![]() |
![]() |