Tour De France 2022

Tour De France 2022

Reklamer på TV 2
Få dit budskab ud til danskerne

Boost dit brand

Reklamer via tv har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.

Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.

Tv reklamer er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.

Ikke mindst, så er tv mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

Casevideo: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'

Opbygning af tillid stod øverst på listen, da Corendon (Touroperator) i 2022 gik ind på det danske marked. 

Den troværdighed opnåede rejsearrangøren til fulde via en kampagne på TV 2, og direktør Deniz Jensen er ikke i tvivl:

- Jeg tror, det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2, og du bliver ikke set som et fupfirma, der lukker i morgen. 

Kampagnen har også haft andre positive effekter - se videoen her. 

Få adgang til vores nyeste online reklameguide

Tv-markedsføring er ikke kun en investering i fremtiden - det er også et kraftfuldt værktøj til øjeblikkelige resultater. 

Hvad enten du leder efter en hurtig boost i salget eller ønsker at styrke din online tilstedeværelse, har tv-markedsføringen potentialet til at levere betydelige resultater for dit brand/produkt.

Tag kontrol over din mediestrategi i 2025 og opnå succes med tv-markedsføring. Udfyld formularen og modtag guiden med det samme.

 

 

Styrkelsen er rygraden for dit brand

Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.

OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.

Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere ­beslutningen, når den er taget.

 

Få en skræddersyet kampagneløsning

Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem reklamens unikke potentiale.

Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe. 

Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget. 

Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig. 

 

Vil du høre mere ?

Simon Lorentsen
Salgschef, Salg
Telefon: +45 9354 4059
E-mail: slor@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Nyt banebrydende produkt øger værdien af din kampagne på tværs af klassisk tv og TV 2 Play
9. december 2024
TV 2 er klar med Priser & Betingelser for 2025, og det kommende år byder på nye muligheder i forhold til at målrette din kampagne på tværs af klassisk tv og streaming.
Læs mere
Nye programsponsorater for første halvår 2025
3. december 2024
Vi har netop offentliggjort vores sponsoratmuligheder for første halvår 2025, og vi går en spændende tid i møde med en masse nye og velkendte formater i vente!
Læs mere
JYSK booster deres brand og øger havemøbelsalget markant med kampagne på TV 2 Play
29. november 2024
JYSK supplerede deres eksisterende digitale marketingstrategi med en brandingkampagne på TV 2 Play, hvilket markant løftede Top of Mind, Brand Consideration og præference, samtidig med at salget opnåe…
Læs mere
For lidt i tv - og for meget på sociale medier
29. oktober 2024
En helt ny analyse fra UK udarbejdet af EssenceMediacom viser, at engelske brands bruger tre gange mere af deres marketingsbudget på sociale medier, end hvad der er optimalt, og at en større investeri…
Læs mere
Black friday-annoncering på TV 2 Play og Disney+ - ingen prisstigninger, kun resultater
6. oktober 2024
Ingen prisstigninger, kun resultater. Black friday-perioden er lige rundt om hjørnet, og med den følger en stigning i konkurrencen på tværs af digitale marketingplatforme. Hvert år oplever mange burea…
Læs mere
Kom godt i gang med annoncering på TV 2 Play
6. september 2024
Start din annoncering fra kun 2.000 kr. Hos TV 2 Play kan du komme i gang med at annoncere for bare 2.000 kr. Med en gennemsnitsordre på cirka 30.000 kr., afhængigt af dine datavalg og målretning, t…
Læs mere