TV 2 Play
er
danskernes
 
'must have'

Danskerne streamer som aldrig før, og mange annoncør
oplever en stor effekt af videoreklamer. 

TV 2 Play er i 2024 den kommercielle streamingtjeneste som, som flest danskere vil have. Læs mere her

  

Ram din målgruppe effektivt på TV 2 Play

Du kan nemt skræddersy dine  budskaber til de rette målgrupper og øge din kampagnes effektivitet. 

Når det kommer til at skabe attention for annoncørernes budskab placerer TV 2 Play sig suverænt i toppen. 

96% af alle reklamer på TV ses helt til ende - jo længere tid vi ser med, des større effekt.

Mange muligheder på TV 2 Play

        På TV 2 Play har du mange muligheder:

  • Demografi: Definér din målgruppe ud fra køn og alder.

  • Geografi: Vælg region, kommune eller helt ned til en enkelt by.

  • Adfærd: Interesse i en specifik række programmer.

  • Egen data: Brug egen eller tredjepartsdata som fx din kundedatabase.

TV 2 Play er et brand-safe Miljø


Reklameblokkens sammensætning 

 


Digitale reklamer i høj kvalitet

 

Din bookingplatform til annoncering på TV 2 Play

TV 2 Connect er en bookingplatform til køb af målrettede reklamer på TV 2 Play. Med kun få klik kan du booke din næste kampagne og få vist dit budskab på TV 2 Play.

TV 2 Connect gør det nemt og hurtigt at booke kampagner på TV 2 Play

Billigere end du tror

Hvis du altså, tror det er dyrt?
Vidste du at, du kan starte din annoncering på TV 2 Play fra 2000 kr?

Book en kampagne med dine egne fingre

Så nemt, at du kan gøre det med dine egne fingre. Eller tær, måske? Med TV 2 Connect kan du nemt planlægge, administrere og optimere dine kampagner.

Ram din målgruppe

Med TV 2 Connect får du mange segmenteringsmuligheder, så du kan levere skræddersyede budskaber til de rette målgrupper og øge din kampagnes effektivitet.

Unikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting

Få indsigt i den digitale tv-reklame hos TV 2

Hos TV 2 Play får seerne alt det bedste fra TV 2s syv kanaler plus adgang til unikt indhold og en lang række programmer allerede inden, de bliver vist på traditionel tv.

I denne guide vil vi vise dig vej ind i en streaming-verden.
En verden, hvor det traditionelle tv møder de digitale muligheder, og hvor det kommercielle potentiale er stort. 

Udfyld formularen og modtag guiden med det samme

Vidste du, at 96 procent af alle reklamer på TV 2 Play ses til ende?

Case: Ejendomsmægler oplevede markant stigning


Målrettede reklamer på TV 2 Play gav 500.000 visninger og 18% stigning i webtrafik

Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 Play resulterede i 500.000 visninger, hvoraf 97,5% af seerne så reklamespottet til ende. Derudover blev 70% af visningerne set på den store skærm, hvoraf resten var fordelt på desktop, tablet og mobil. Henrik Ejby oplevede en direkte stigning på virksomhedens website på hele 18%.


Høj kvalitet mod det rigtige publikum


TV 2's Addressable TV skiller sig ud fra web-TV og sociale mediers videoannoncer, da det et produkt i høj kvalitet både i format og levering.

Her er du sikret, at din reklame når virkelige seere, bliver set til ende og kun vises sammen med TV 2's kendte kvalitetsindhold.

Vil du høre mere om annoncering på TV 2 Play?

Kontakt en af vores konsulenter for at høre mere om annonceringsmulighederne på TV 2 Play. Det er helt uforpligtende at række ud til en af vores konsulenter, som kan hjælpe dig i gang med, hvordan du lancerer din første kampagne. 



Anette Frisk
Partner Manager -TV 2 Play / TV 2 Connect
Telefon: +45 3010 0148
E-mail: anef@tv2.dk

 



Kasper de Place
Partner Manager Lead - TV 2 Play/TV 2 Connect
Telefon: +45 3017 2948
E-mail: kdph@tv2.dk

Læs vores seneste nyhedsbreve

Tilmeld dig vores nyhedsbrev, der holder dig opdateret om de seneste produkter, annonceringsmuligheder samt indsigter og analyser om reklame- og streamingmarkedet.

Tilmeld dig her

  • Hvorfor vælge TV 2 Connect?

    Med TV 2 Connect kan du selv styre det hele, og du kan således selv oprette dine kampagner, sammensætte målgruppe og løbende følge med i, hvordan det går med din kampagne.

     

    Læs mere
  • Mød vores ærlige brand guru hos TV 2 Reklame

    TV 2 Reklamesalg er gået i luften med en humoristisk kampagne, der med et glimt i øjet skal vise annoncørerne, at det er nemt og effektivt at komme i gang med målrettet tv-annoncering.

    Læs mere
  • Kære annoncør - dit medievalg betyder noget

    Den aktuelle debat om medansvar for medievalg, og dit ansvar for, hvad dine annoncekroner finansierer, fylder i mediebilledet - og det er der en særlig grund til. Dit medievalg betyder noget!

    Læs mere
  • Sommeren 2024 markerer et stort sportsår

    Jubelscener i superligaen, de stejle cykeletaper i syd, EM i herrefodbold i Tyskland, fartstriber til Le Mans, OL i Paris – 2024 byder på nogle af de allerstørste sportsbegivenheder!

    Læs mere
  • Publisher Platform indgår stærkt partnerskab med Adnuntius

    Annonceplatformen Publisher Platformen har indgået et partnerskab med Adnuntius, som skal forenkle det tekniske set-up og gøre det nemmere for nye medier at komme med.

    Læs mere
  • Hvorfor fokusere på attention i marketing?

    Hver eneste dag bliver vi eksponeret for nye indtryk, medier og teknologier, der alle kæmper om vores opmærksomhed. Forbrugerens opmærksomhed er blevet til sin egen valuta.

    Læs mere
  • Sådan styrker du onlinetrafikken med tv-spots

    Er dit marketingfokus for i år at booste din digitale trafik? Så spids ørerne og få indsigt i, hvordan tv-reklamespots kan skabe øjeblikkelig effekt på din website-trafik.

    Læs mere

Ofte stillede spørgsmål

Hvor mange har reklamer i deres abonnement?

Langt størstedelen af vores abonnenter har adgang til en pakke med reklamer, da alle bliver eksponeret for reklamer i liveblokken.

Er reklamerne i liveblokken de samme som dem, jeg ser, når jeg ser TV via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?

Nej, de reklamer, vi afvikler på TV 2 Play i liveblokken, er udskiftet/tilpasset til den enkelte abonnent. Af samme årsag kan vi heller ikke oplyse, hvornår din reklame bliver vist, da reklameblokken bliver sammensat til det enkelte abonnement og derfor kan være forskellig fra abonnement til abonnement.

Hvordan segmenterer I geografisk, og hvad kan jeg segmentere efter?

Det gør vi via IP-adresser og telefonmaster. Du kan bl.a. segmentere på baggrund af geografi, alder, køn, programmer, adfærd og mere til.

Hvordan fordeler de bookede visninger sig ud på perioden?

Som udgangspunkt afvikler alle kampagner med et jævnt tryk. Ønsker du at afvikle din kampagne med et højere tryk i en given periode, booker du blot din kampagne derefter.

Hvad koster en reklame på TV 2 Play

Du kan annoncere på TV 2 Play fra 2.000 kr.

Gennemsnitsordren ligger på ca. 30.000 kr., afhængig af dine datavalg og målretning.

Vi tilbyder dig omkostningseffektive løsninger til enhver kampagne - uanset om du vil nå ud til en kommune eller hele Danmark.

Hvordan ser brugerne TV 2 Play i dag?

70% ser det via Connected TV (Apple TV, Chromecast, Smart TV etc.), 4% via mobil, 16% via desktop og 5% via tablet.