Bachelor 2022

Bachelor 2022

96% af alle reklamer bliver set til ende

On-demand eller blandt Danmarks mest sete kanaler

Addressable TV leveres på TV 2 PLAYs livesignal i reklameblokke og på
on-demand-indholdet som pre-rolls.

De målrettede reklamer vises på alle devices, hvor der kan ses TV 2 PLAY, herunder blandt andet Chromecast, Apple TV og smartphones.

 

Tour De France 2022

Tour De France 2022

Målret din kampagne

  • Demografi: Definér din målgruppe ud fra køn og alder.

 

  • Geografi: Vælg region, kommune eller helt ned til et enkelt postnummer.

 

  • Adfærd: Interesse i specifikt program eller tema.

 

  • Egen data: Brug egen eller tredjepartsdata som fx din kundedatabase.

 

 

 

Unikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting

100% brand safe miljø

 

 

EJENDOMSMÆGLER OPLEVEDE MARKANT STIGNING

Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 PLAY resulterede i 500.000 visninger, hvoraf 97,5% af seerne så reklamespottet til ende. Derudover blev 76% af visningerne set på den store skærm, hvoraf resten var fordelt på desktop, tablet og mobil. Henrik Ejby oplevede en direkte stigning på virksomhedens website på hele 18%.

 

Høj kvalitet mod det rigtige publikum

Til sammenligning med udbydere af web-TV og video på sociale medier, tilbyder TV 2 med Addressable TV et produkt i høj kvalitet både i format og levering.

Der er garanti for, at reklamen vises for rigtige mennesker, at den ses til ende, og at placeringen kun sker omkring TV 2s kendte kvalitetsindhold.

 

Hvem holder masken 2022

Hvem holder masken 2022

Din self-service platform til annoncering på TV 2 PLAY

TV 2 Connect er en self-service platform til køb af målrettede reklamer på TV 2 PLAY. Du kan få dit budskab ud på TV 2 til det rigtige publikum og gøre det hele på få minutter.

 

Vil du høre mere?

Jørn Borup
Sales Manager/Addressable TV Specialist
Telefon: +45 3010 0127
E-mail: jbor@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere
Addressable TV virker og indtager nu også internationale streamingtjenester
TV 2 så allerede i 2017 potentialet i reklamer på sin abonnementsbaserede streamingtjeneste, da TV 2 PLAY som et af de første medier i Europa introducerede Addressable TV. Nu indtager reklameformatet…
Læs mere
TV 2 introducerer nyt reklameformat på PLAY
TV 2’s annoncører kan nu tilkøbe et nyt reklameformat på TV 2 PLAY pausereklamen, som effektiviserer branding uden at forringe brugeroplevelsen.
Læs mere
VIDEO: 18 procent stigning på website for lokal ejendomsmægler
Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 PLAY resulterede i 500.000 visninger hvoraf 97,5 % af seerne så reklamespottet til ende.
Læs mere
TV 2 PLAY er den tredje største streamingtjeneste i Danmark
Læs mere
TV 2 ændrer den regionale annoncering til 100% målrettede kampagner på TV 2 PLAY
Fra uge 14, 2022, vil det ikke længere være muligt at afvikle regionale reklamer på traditionelt klassisk tv. Fremadrettet henvises vores regionale annoncører til TV 2 PLAY.
Læs mere

FAQ

Hvor mange har reklamer i deres abonnement?

Langt størstedelen af vores abonnenter har adgang til en pakke med reklamer, da alle bliver eksponeret for reklamer i liveblokken.

Er reklamerne i liveblokken de samme som dem, jeg ser, når jeg ser TV via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?

Nej, de reklamer, vi afvikler på TV 2 PLAY i liveblokken, er udskiftet/tilpasset til den enkelte abonnent. Af samme årsag kan vi heller ikke oplyse, hvornår din reklame bliver vist, da reklameblokken bliver sammensat til det enkelte abonnement og derfor kan være forskellig fra abonnement til abonnement.

Hvordan segmenterer I geografisk, og hvad kan jeg segmentere efter?

Det gør vi via IP-adresser og telefonmaster. Du kan bl.a. segmentere på baggrund af geografi, alder, køn, programmer, adfærd og mere til.

Hvordan fordeler de bookede visninger sig ud på perioden?

Som udgangspunkt afvikler alle kampagner med et jævnt tryk. Ønsker du at afvikle din kampagne med et højere tryk i en given periode, booker du blot din kampagne derefter.

Hvad koster det?

Gennemsnitsordren ligger på ca. 20.000 kr., men det varierer selvfølgelig alt efter de datavalg, der foretages, og om det ønskes at afvikle i en kommune/hele Danmark, mod en bestemt adfærd/program etc.

Hvordan ser brugerne TV 2 PLAY i dag?

75% ser det via Connected TV (Apple TV, Chromecast, Smart TV etc.), 4% via mobil, 16% via desktop og 5% via tablet.