- Forside
- TV 2 PLAY
On-demand eller blandt Danmarks mest sete kanaler
Addressable TV leveres på TV 2 PLAYs livesignal i reklameblokke og på
on-demand-indholdet som pre-rolls.
De målrettede reklamer vises på alle devices, hvor der kan ses TV 2 PLAY, herunder blandt andet Chromecast, Apple TV og smartphones.

Tour De France 2022

Målret din kampagne
- Demografi: Definér din målgruppe ud fra køn og alder.
- Geografi: Vælg region, kommune eller helt ned til et enkelt postnummer.
- Adfærd: Interesse i specifikt program eller tema.
- Egen data: Brug egen eller tredjepartsdata som fx din kundedatabase.

Unikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting
EJENDOMSMÆGLER OPLEVEDE MARKANT STIGNING
Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 PLAY resulterede i 500.000 visninger, hvoraf 97,5% af seerne så reklamespottet til ende. Derudover blev 70% af visningerne set på den store skærm, hvoraf resten var fordelt på desktop, tablet og mobil. Henrik Ejby oplevede en direkte stigning på virksomhedens website på hele 18%.
Høj kvalitet mod det rigtige publikum
Til sammenligning med udbydere af web-TV og video på sociale medier, tilbyder TV 2 med Addressable TV et produkt i høj kvalitet både i format og levering.
Der er garanti for, at reklamen vises for rigtige mennesker, at den ses til ende, og at placeringen kun sker omkring TV 2s kendte kvalitetsindhold.


Din self-service platform til annoncering på TV 2 PLAY
TV 2 Connect er en self-service platform til køb af målrettede reklamer på TV 2 PLAY. Du kan få dit budskab ud på TV 2 til det rigtige publikum og gøre det hele på få minutter.

Vil du høre mere?
Viden og indsigt
Flere nyhederFAQ
Hvor mange har reklamer i deres abonnement?
Er reklamerne i liveblokken de samme som dem, jeg ser, når jeg ser TV via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?
Hvordan segmenterer I geografisk, og hvad kan jeg segmentere efter?
Hvordan fordeler de bookede visninger sig ud på perioden?
Hvad koster det?
Hvordan ser brugerne TV 2 PLAY i dag?