- Forside
- TV 2 Play
TV 2 Play er
danskernes
'must have'
Danskerne streamer som aldrig før, og mange annoncør
oplever en stor effekt af videoreklamer.
TV 2 Play er i 2024 den kommercielle streamingtjeneste som, som flest danskere vil have. Læs mere her
Du kan nemt skræddersy dine budskaber til de rette målgrupper og øge din kampagnes effektivitet.
Når det kommer til at skabe attention for annoncørernes budskab placerer TV 2 Play sig suverænt i toppen.
96% af alle reklamer på TV ses helt til ende - jo længere tid vi ser med, des større effekt.
På TV 2 Play har du mange muligheder:
- Demografi: Definér din målgruppe ud fra køn og alder.
- Geografi: Vælg region, kommune eller helt ned til en enkelt by.
- Adfærd: Interesse i en specifik række programmer.
- Egen data: Brug egen eller tredjepartsdata som fx din kundedatabase.
TV 2 Play er et brand-safe miljø
Reklameblokkens sammensætning
Digitale reklamer i høj kvalitet
Billigere end du tror
Hvis du altså, tror det er dyrt?
Vidste du at, du kan starte din annoncering på TV 2 Play fra 2000 kr?
Book en kampagne med dine egne fingre
Så nemt, at du kan gøre det med dine egne fingre. Eller tær, måske? Med TV 2 Connect kan du nemt planlægge, administrere og optimere dine kampagner.
Ram din målgruppe
Med TV 2 Connect får du mange segmenteringsmuligheder, så du kan levere skræddersyede budskaber til de rette målgrupper og øge din kampagnes effektivitet.
Din bookingplatform til annoncering på TV 2 Play
TV 2 Connect er en bookingplatform til køb af målrettede reklamer på TV 2 Play. Med kun få klik kan du booke din næste kampagne og få vist dit budskab på TV 2 Play.
Unikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting
Få indsigt i den digitale tv-reklame hos TV 2
Hos TV 2 Play får seerne alt det bedste fra TV 2s syv kanaler plus adgang til unikt indhold og en lang række programmer allerede inden, de bliver vist på traditionel tv.
I denne guide vil vi vise dig vej ind i en streaming-verden.
En verden, hvor det traditionelle tv møder de digitale muligheder, og hvor det kommercielle potentiale er stort.
Udfyld formularen og modtag guiden med det samme
Case: Ejendomsmægler oplevede markant stigning
Målrettede reklamer på TV 2 Play gav 500.000 visninger og 18% stigning i webtrafik
Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 Play resulterede i 500.000 visninger, hvoraf 97,5% af seerne så reklamespottet til ende. Derudover blev 70% af visningerne set på den store skærm, hvoraf resten var fordelt på desktop, tablet og mobil. Henrik Ejby oplevede en direkte stigning på virksomhedens website på hele 18%.
Høj kvalitet mod det rigtige publikum
TV 2's Addressable TV skiller sig ud fra web-TV og sociale mediers videoannoncer, da det et produkt i høj kvalitet både i format og levering.
Her er du sikret, at din reklame når virkelige seere, bliver set til ende og kun vises sammen med TV 2's kendte kvalitetsindhold.
Vil du høre mere om annoncering på TV 2 Play?
Kontakt en af vores konsulenter for at høre mere om annonceringsmulighederne på TV 2 Play. Det er helt uforpligtende at række ud til en af vores konsulenter, som kan hjælpe dig i gang med, hvordan du lancerer din første kampagne.
Kasper de Place
Partner Manager Lead - TV 2 Play/TV 2 Connect
Telefon: +45 3017 2948
E-mail: kdph@tv2.dk
Læs vores seneste nyhedsbreve
Tilmeld dig vores nyhedsbrev, der holder dig opdateret om de seneste produkter, annonceringsmuligheder samt indsigter og analyser om reklame- og streamingmarkedet.
Tilmeld dig her
Ofte stillede spørgsmål
Hvor mange har reklamer i deres abonnement?
Er reklamerne i liveblokken de samme som dem, jeg ser, når jeg ser TV via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?
Nej, de reklamer, vi afvikler på TV 2 Play i liveblokken, er udskiftet/tilpasset til den enkelte abonnent. Af samme årsag kan vi heller ikke oplyse, hvornår din reklame bliver vist, da reklameblokken bliver sammensat til det enkelte abonnement og derfor kan være forskellig fra abonnement til abonnement.
Hvordan segmenterer I geografisk, og hvad kan jeg segmentere efter?
Hvordan fordeler de bookede visninger sig ud på perioden?
Hvad koster en reklame på TV 2 Play
Du kan annoncere på TV 2 Play fra 2.000 kr.
Gennemsnitsordren ligger på ca. 30.000 kr., afhængig af dine datavalg og målretning.
Vi tilbyder dig omkostningseffektive løsninger til enhver kampagne - uanset om du vil nå ud til en kommune eller hele Danmark.
Hvordan ser brugerne TV 2 Play i dag?
70% ser det via Connected TV (Apple TV, Chromecast, Smart TV etc.), 4% via mobil, 16% via desktop og 5% via tablet.