- Forside
- TV 2 PLAY
On-demand eller blandt Danmarks mest sete kanaler
Addressable TV leveres på TV 2 PLAYs livesignal i reklameblokke og på
on-demand-indholdet som pre-rolls.
De målrettede reklamer vises på alle devices, hvor der kan ses TV 2 PLAY, herunder blandt andet Chromecast, Apple TV og smartphones.

Tour De France 2022

Målret din kampagne
- Demografi: Definér din målgruppe ud fra køn og alder.
- Geografi: Vælg region, kommune eller helt ned til et enkelt postnummer.
- Adfærd: Interesse i specifikt program eller tema.
- Egen data: Brug egen eller tredjepartsdata som fx din kundedatabase.

Unikke muligheder for at kombinere datasæt til targeting
EJENDOMSMÆGLER OPLEVEDE MARKANT STIGNING
Muligheden for at målrette lokalt via TV 2 PLAY resulterede i 500.000 visninger, hvoraf 97,5% af seerne så reklamespottet til ende. Derudover blev 76% af visningerne set på den store skærm, hvoraf resten var fordelt på desktop, tablet og mobil. Henrik Ejby oplevede en direkte stigning på virksomhedens website på hele 18%.
Høj kvalitet mod det rigtige publikum
Til sammenligning med udbydere af web-TV og video på sociale medier, tilbyder TV 2 med Addressable TV et produkt i høj kvalitet både i format og levering.
Der er garanti for, at reklamen vises for rigtige mennesker, at den ses til ende, og at placeringen kun sker omkring TV 2s kendte kvalitetsindhold.

Hvem holder masken 2022

Din self-service platform til annoncering på TV 2 PLAY
TV 2 Connect er en self-service platform til køb af målrettede reklamer på TV 2 PLAY. Du kan få dit budskab ud på TV 2 til det rigtige publikum og gøre det hele på få minutter.

Vil du høre mere?
Viden og indsigt
Flere nyhederFAQ
Hvor mange har reklamer i deres abonnement?
Er reklamerne i liveblokken de samme som dem, jeg ser, når jeg ser TV via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?
Hvordan segmenterer I geografisk, og hvad kan jeg segmentere efter?
Hvordan fordeler de bookede visninger sig ud på perioden?
Hvad koster det?
Hvordan ser brugerne TV 2 PLAY i dag?