Reklamér på TV 2 og vær synlig i en kvalitetskontekst

 

Du kender det godt. Du har et budskab, du brænder for, men hvordan fanger du nogens opmærksomhed?

Folk husker ikke alt, de ser. De husker det, der rammer
– og det, der bliver vist i en kontekst, hvor de faktisk er mentalt til stede. Når budskaber konstant konkurrerer om opmærksomheden, bliver det afgørende at vælge en kontekst, hvor reklamen virkelig får plads til at stå frem. 

Hos TV 2 Reklame bliver dit budskab vist i en kvalitetskontekst.
Her står dit brand side om side med indhold, danskerne vælger til
– kvalitetsindhold, der samler, engagerer og skaber tillid.

Spørgsmålet er derfor, om din kampagne skal ses, eller skal den huskes?


Vælg medier, der fanger og fastholder opmærksomhed

Audiovisuelle medier som tv skiller sig markant ud fra andre kanaler. Her møder du seerne i et kvalitetsmiljø, hvor lyd, billede og indhold går op i en højere enhed. Tv-reklamer vises på den store skærm, med lyden tændt – i selskab med indhold, som seerne aktivt har valgt til.

 


 

Reklamer, der bliver husket

Eksperter anslår, at vi dagligt udsættes for mellem 4.000 og 10.000 reklameindtryk. Den valuta, der for alvor tæller, er derfor ikke eksponering – det er opmærksomhed.

Når du annoncerer på TV 2, bliver dit brand ikke bare bemærket - det bliver husket. Budskaber huskes først efter 2,5 sekunders aktiv opmærksomhed. Jo flere sekunder med aktiv opmærksomhed, jo større chance for at dit brand huskes i købssituationen. 

På TV 2 Play får du +14 sekunders aktiv opmærksomhed, og hele 97 % af reklamen ses helt til ende.

Vil du skabe en kampagne, der bliver husket?


Udfyld formularen - så hjælper vi dig med at finde den rette løsning

  • Skab varig værdi for dit brand - uanset om du har et stort eller lille budget, kan du opnå effekt. Fra det enkle spot til det store brandunivers
  • Kombiner TV 2s reklameprodukter - og få både bred dækning og dybt engagement
  • Få personlig sparring hele vejen – fra idé til sidste evaluering
  • Så… hvad venter du på? 

Kombinér vores reklameprodukter og få maksimal effekt! 

 

TV 2 får dit budskab til at skære
igennem med rækkevidde, troværdighed
og en kvalitetskontekst


Reklamer der rammer skaber mærkbare resultater. Læs hvad vores annoncører siger om kampagner hos TV 2

Home Hellerup

- Vi har været utrolig glade for samarbejdet med TV 2 Reklame. Vores reklamefilm har haft præcis den effekt, vi ønskede, og vi kan tydeligt mærke forskellen – både i opmærksomhed og i den markante stigning i trafikken til vores lokale hjemmeside. Desuden har vi set en stor vækst i vores brandsøgninger på Google i perioden, hvilket er ret vildt.

Jes Frydendall
Indehaver af Home Hellerup 

Bentrio

- TV 2 har været en stærk kanal i forbindelse med lanceringen af Bentrio på det danske marked. Med TV 2 Plays brede rækkevidde og målrettede eksponering, har vi på kort tid opnået højt kendskab til et nyt produkt i en kategori, hvor tillid og tryghed er afgørende


Bettina Ravn
Country Manager, Pharma Nordic

Gavmild

- I min optik, kører du ikke på TV 2, så mister du noget troværdighed i din branding, særligt som start-up, hvor du går ud og bygger et brand fra nul. (..) med de stærke resultater har det ikke været nødvendigt at supplere med digital annoncering - TV 2 har stået stærkt som primær mediekanal

Mads Degn
CMO og medstifter af Gavmild