Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste
analyser og indsigter fra TV 2 Reklame

Programmer fra 1. halvår 2026 - se dine muligheder for at styrke dit brand 

20. november 2025
Programplanen for første halvår 2026 byder både på nye og velkendte formater. Glæd dig til spændingsfyldt underholdning og fiktion, relaterbare livsstilsprogrammer, dragende kærlighedsfortællinger, me…
Læs mere

Sådan driver du størst vækst med dit mediebudget

17. november 2025
I en tid, hvor mange marketingbeslutninger træffes med kortsigtet, taktisk fokus, peger ny forskning på, at den største vækst opnås, når vi tænker længere frem og skaber balance mellem investeringerne…
Læs mere

Sæt tv på Q4-planen og vær top-of-mind i salgsmomentet

20. august 2025
Tv skaber effekt i årets mest konkurrenceprægede kvartal – Q4. Et kvartal, hvor danskernes forbrug generelt er otte procent højere end de øvrige kvartaler ifølge Danmarks Statistik, periode 2017-2024.…
Læs mere

Case: Gavmilds TV 2 kampagne ramte plet og overgik alle forventninger

3. juni 2025
Se hvordan Gavmild som nyt forsikringsagentur udnyttede TV 2 til at udfordre det etablerede marked med solid branding på tv, der skabte massiv vækst.
Læs mere

Sådan skaber stærke brands øget vækst

16. maj 2025
Udforsk en stærk case om, hvordan virksomheden Boozt vækster med brug af tv-mediet og den rette balance mellem vedvarende branding og kortsigtet salgsfokus.
Læs mere

Få dit budskab på TV 2s nye programmer i andet halvår 2025

8. april 2025
Endnu engang kan du og din virksomhed sætte jeres budskaber i forbindelse med nogle af TV 2s helt store formater, når vi løfter sløret for flere spændende, nye programmer på vores kanaler.
Læs mere