Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste
analyser og indsigter fra TV 2 Reklame

Fra klik til kvalitet: Tv løfter både brand og performance

15. december 2025
Kasper de Place deler gode råd og indsigter i, hvordan annoncører bedst muligt navigere i et fragmenteret medielandskab.
Læs mere

Guide: Vejen til vækst i 2026 kræver et strategisk og holistisk fokus

10. december 2025
Det er ikke enkelt, det ved vi. Derfor har vi, ud fra dentsus indsigter samlet en guide med fem anbefalinger, der kan hjælpe med at styrke jeres marketinginvestering i 2026.
Læs mere

Programmer fra 1. halvår 2026 - se dine muligheder for at styrke dit brand 

20. november 2025
Programplanen for første halvår 2026 byder både på nye og velkendte formater. Glæd dig til spændingsfyldt underholdning og fiktion, relaterbare livsstilsprogrammer, dragende kærlighedsfortællinger, me…
Læs mere

Sådan driver du størst vækst med dit mediebudget

17. november 2025
I en tid, hvor mange marketingbeslutninger træffes med kortsigtet, taktisk fokus, peger ny forskning på, at den største vækst opnås, når vi tænker længere frem og skaber balance mellem investeringerne…
Læs mere

Sæt tv på Q4-planen og vær top-of-mind i salgsmomentet

20. august 2025
Tv skaber effekt i årets mest konkurrenceprægede kvartal – Q4. Et kvartal, hvor danskernes forbrug generelt er otte procent højere end de øvrige kvartaler ifølge Danmarks Statistik, periode 2017-2024.…
Læs mere

Case: Gavmilds TV 2 kampagne ramte plet og overgik alle forventninger

3. juni 2025
Se hvordan Gavmild som nyt forsikringsagentur udnyttede TV 2 til at udfordre det etablerede marked med solid branding på tv, der skabte massiv vækst.
Læs mere