Mød vores ærlige brand guru hos TV 2 Reklame

3. juli 2024

TV 2 Reklamesalg er gået i luften med en humoristisk kampagne, der med et glimt i øjet skal vise annoncørerne, at det er nemt og effektivt at komme i gang med målrettet tv-annoncering.

Fredag den 28. juni gik TV 2 Reklamesalg i luften med en ny kampagne, der skal nedbryde de barrierer, som mange annoncører har i forhold til tv-annoncering.

 

- Omdrejningspunktet for vores kampagneunivers er, at det er nemmere, billigere og mere målrettet at annoncere på tv, end mange tror, forklarer Lina Hazuki, der er salgschef for sponsorater, BtB-salg og marketing i TV 2 Reklamesalg, og fortsætter:

 

- Gennem et humoristisk kampagneunivers, hvor vi samarbejder med den sydafrikanske komiker og influencer, Masood Boomgard, skal kampagnen lede trafik til tv2reklame.dk, skabe opmærksomhed omkring annonceringsmulighederne på TV 2 Play (Addressable TV) og gøre opmærksom på vores Connect-platform, hvor annoncørerne nemt og effektivt selv kan booke og målrette deres kampagner.

 

Nemmere at købe, booke og målrette kampagner
Kampagnen skal altså nedbryde nogle af de barrierer, som mange annoncører har i forhold til tv-annoncering, samtidig med at den skal lancere det nye TV 2 Connect – en bookingplatform, der gør det nemmere for annoncørerne at købe, booke og målrette deres reklamer.

 

Masood Boomgard, der indtager hovedrollen i det nye univers, er en sydafrikansk komiker, skuespiller og instruktør med 1,2 mio. følgere på Instagram og kendt fra bl.a. optrædener på Comedy Central. Han har skabt sit alter ego ’Self-help Singh’, og det er den karakter, TV 2 har købt ind på og omdøbt til den ”ærlige brand guru”.

 

- Som et reklamemedie, der sælger reklameplads, vil vi gerne fortælle historien om, at tv er "alive and kicking" og supergodt til at skabe opmærksomhed og resultater. Det skal kampagnen bidrage til med en stort glimt i øjet, og det håber vi, annoncørerne vil tage godt imod, siger Lina Hazuki.

 

Kampagnen består af fire hovedfilm samt seks mindre film og er udviklet i samarbejde med det nystartede The Brand Band.

Vil du vide mere om TV 2 Connect - så tøv ikke med at række ud! 

Kasper de Place
Partner Manager Lead, TV 2 Play / TV 2 Connect
Telefon: +45 30 17 29 48
E-mail: kdph@tv2.dk