Betingelser for tv2.dk

Underlevering på digitale kampagner  

 

TV 2 krediterer ikke underleveringer på digitale kampagner, såfremt: 

  • Underlevering er inden for 10 procent af samlet target/budget. Underleveringer opgøres altid i forhold til TV 2s tal. 
  • Materiale ikke er leveret inden for fristen på to dage før kampagnestart. 
  • Materialet er leveret rettidigt, men der er fejl i materialet. 
  • Kampagnen har været sat på pause undervejs. 

 

Er et af ovenstående punkter aktuelt, tilbydes følgende muligheder: 

  • Kampagne går online igen og leveres færdigt hurtigst muligt. 
  • Underlevering overføres til en kommende kampagne. Traffic kan godkende, at visninger konverteres til et andet digitalt produkt, såfremt lagersituationen tillader det. 
  • Visningerne lægges i banken og bruges på en fremtidig kampagne. 

 

Underlevering på addressable tv  

Afvikling af addressable tv-kampagner opgøres altid i forhold til TV 2s tal. 

 

I tilfælde af underleveringer tilbydes følgende muligheder: 

  • Kampagne går online igen og leveres færdigt hurtigst muligt. 
  • Underlevering overføres til en kommende kampagne. Traffic kan godkende, at visninger konverteres til et andet produkt, såfremt lagersituationen tillader det. 
  • Visningerne lægges i banken og bruges på en fremtidig kampagne (digital eller tv). 

 

Banken, addressable tv og digital 

Banken bruges i 2025 til håndtering af værdien af eventuelle underleveringer og reguleringer. For underleveringers overførsel til banken gælder en bagatelgrænse på 500 kroner og tilgodehavender på mindre end 500 kroner bortfalder. Indeståender i banken skal senest være brugt den 30. november 2025, og kun eventuelle underleveringer fra december 2025 kan overføres til 2026. 

Alle bankindeståender, som anvendes på kampagner i 2025 fratrækkes på faktura.