Betingelser for tv2.dk
Underlevering på digitale kampagner
TV 2 krediterer ikke underleveringer på digitale kampagner, såfremt:
- Underlevering er inden for 10 procent af samlet target/budget. Underleveringer opgøres altid i forhold til TV 2s tal.
- Materiale ikke er leveret inden for fristen på to dage før kampagnestart.
- Materialet er leveret rettidigt, men der er fejl i materialet.
- Kampagnen har været sat på pause undervejs.
Er et af ovenstående punkter aktuelt, tilbydes følgende muligheder:
- Kampagne går online igen og leveres færdigt hurtigst muligt.
- Underlevering overføres til en kommende kampagne. Traffic kan godkende, at visninger konverteres til et andet digitalt produkt, såfremt lagersituationen tillader det.
- Visningerne lægges i banken og bruges på en fremtidig kampagne.
Underlevering på addressable tv
Afvikling af addressable tv-kampagner opgøres altid i forhold til TV 2s tal.
I tilfælde af underleveringer tilbydes følgende muligheder:
- Kampagne går online igen og leveres færdigt hurtigst muligt.
- Underlevering overføres til en kommende kampagne. Traffic kan godkende, at visninger konverteres til et andet produkt, såfremt lagersituationen tillader det.
- Visningerne lægges i banken og bruges på en fremtidig kampagne (digital eller tv).
Banken, addressable tv og digital
Banken bruges i 2025 til håndtering af værdien af eventuelle underleveringer og reguleringer. For underleveringers overførsel til banken gælder en bagatelgrænse på 500 kroner og tilgodehavender på mindre end 500 kroner bortfalder. Indeståender i banken skal senest være brugt den 30. november 2025, og kun eventuelle underleveringer fra december 2025 kan overføres til 2026.
Alle bankindeståender, som anvendes på kampagner i 2025 fratrækkes på faktura.