Self-service platform
til annoncering på TV 2 PLAY

Indkøb af målrettede reklamekampagner

Addressable TV virker præcis som en almindelig TV-reklame – men digital adgang og styring via TV 2 Connect gør det endnu nemmere at komme i luften, og effektiv brug af data sikrer at du kan ramme præcis den målgruppe, du drømmer om.

 

 

 

Intuitiv platform

  • Book din kampagne nemt og hurtigt med mulighed for blandt andet at: 
    • Sammensætte netop din relevante målgruppe ud fra geografiske og demografiske kendetegn.
    • Angive din ønskede frekvens.
    • Vælge placering i reklameblok.
    • Definere dit budget og vælge foretrukne betalingsmetode.

 

  • Direkte adgang til alle dine kampagner på TV 2 PLAY.
    Herunder også fuld adgang til alle dine reklamespots samt kampagneoplysninger.

 

  • Følg løbende med i din kampagnes afvikling og performance via et integreret rapporteringsdashboard og få en detaljeret kampagneevaluering ved kampagnens afslutning.

Ved du, hvordan det går med dine kampagner?

Via din bruger har du mulighed for at se en status på din kampagne, planlægge og booke nye kampagner.

Vil du vide mere?

Kasper de Place
Partner Manager Lead på TV 2 PLAY / TV 2 CONNECT
Telefon: +45 3017 2948
E-mail: kdph@tv2.dk

Vil du vide mere?

Anette Frisk
Partner Manager TV 2 PLAY / TV 2 CONNECT
Telefon: +45 3010 0148
E-mail: anef@tv2.dk

FAQ

Hvor mange har reklamer i deres abonnement?

Langt størstedelen af vores abonnenter har adgang til en pakke med reklamer, da alle bliver eksponeret for reklamer i liveblokken.

Er reklamerne i liveblokken de samme som dem jeg ser, når jeg ser tv via mit antennestik, og hvornår kan jeg se min reklame?

Nej, de reklamer vi afvikler på PLAY i liveblokken er udskiftet/tilpasset til den enkelte abonnent. Af samme årsag kan vi heller ikke oplyse hvornår din reklame bliver vist, da reklameblokken bliver pakket til det enkelte abonnement og kan derfor være forskellige fra abonnement til abonnement.

Hvordan segmenterer I geografisk og hvad kan jeg segmentere efter?

Det gør vi via IP adresser og telefonmaster. Du kan bl.a. segmenterer på geografi, alder, køn, programmer, adfærd og meget mere.

Hvordan fordeles de bookede visninger sig ud på perioden?

Som udgangspunkt kører alle kampagner med et jævnt tryk. Ønsker du at køre et højere tryk i en given periode, booker du blot din kampagne derefter.

Hvad koster det?

Gennemsnitsordren ligger på ca. 20.000 kr., men det varier selvfølgelig af de datavalg man træffer og om man skal annoncere i en kommune/hele Danmark, op af en bestemt adfærd/program etc.

Hvordan ser brugerne TV 2 PLAY i dag?

75% ser det via connected tv (Apple TV, Chrome cast, Smart TV etc.), 4% via mobil, 16% via desktop og 5% via tablet.