Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de nyeste
analyser og indsigter fra TV 2 Reklame

Få dit budskab på TV 2s nye programmer i andet halvår 2025

8. april 2025
Endnu engang kan du og din virksomhed sætte jeres budskaber i forbindelse med nogle af TV 2s helt store formater, når vi løfter sløret for flere spændende, nye programmer på vores kanaler.
Læs mere

Nye målgrupper giver nye muligheder  for målretning på TV 2 

25. februar 2025
Hos TV 2 Reklame tilbyder vi nye muligheder for eksponering på klassisk tv, så du kan målrette dine reklamer skarpere, men samtidig bredt.
Læs mere

Nyt banebrydende produkt øger værdien af din kampagne på tværs af klassisk tv og TV 2 Play

9. december 2024
TV 2 er klar med Priser & Betingelser for 2025, og det kommende år byder på nye muligheder i forhold til at målrette din kampagne på tværs af klassisk tv og streaming.
Læs mere

Nye programsponsorater for første halvår 2025

3. december 2024
Vi har netop offentliggjort vores sponsoratmuligheder for første halvår 2025, og vi går en spændende tid i møde med en masse nye og velkendte formater i vente!
Læs mere

JYSK booster deres brand og øger havemøbelsalget markant med kampagne på TV 2 Play

29. november 2024
JYSK supplerede deres eksisterende digitale marketingstrategi med en brandingkampagne på TV 2 Play, hvilket markant løftede Top of Mind, Brand Consideration og præference, samtidig med at salget opnåe…
Læs mere

For lidt i tv - og for meget på sociale medier

29. oktober 2024
En helt ny analyse fra UK udarbejdet af EssenceMediacom viser, at engelske brands bruger tre gange mere af deres marketingsbudget på sociale medier, end hvad der er optimalt, og at en større investeri…
Læs mere