Kontakt TV 2 Reklamesalg, og lad os hjælpe dig med den helt rigtige løsning for dit brand.
- Forside
- Viden og indsigt
- 2022 bliver det største sportsår i TV 2s historie.
2022 bliver det største sportsår i TV 2s historie.
Håndboldkvinderne er allerede i fuld sving med at gøre Danmark stolte, og når danskerne næste år igen trækker i de rød-hvide trøjer, kan vi skræddersy løsninger på tværs af digitale kanaler, nichekanaler og hovedkanalen, der matcher din virksomheds behov, så dit budskab når den helt rigtige målgruppe.
TV 2 og TV 2 SPORT tilbyder desuden store sportsrettigheder som Vinter-OL i februar, EM fodbold for kvinder i juli, La Liga, Serie A, Wimbledon og NBA. Som annoncør betyder det, at du har en helt unik mulighed for at målrette din kampagne blandt verdens største sportsstjerner.
HVAD SKAL DU SOM ANNONCØR VÆLGE FOR AT FÅ EFFEKT FOR PENGENE?
- Tv skaber størst volumen i salget og leverer det største bidrag til bundlinjen
- Addressable TV er produktet, der kan målrette eksponeringen i udvalgte målgrupper og blandt personer, der ikke længere har en tv-pakke
- tv2.dk tilbyder alle relevante bannerformater, der kan tilpasses ethvert behov. På TV 2s digitale gratisplatforme er der fokus på kvalitetsindhold, der dækker bredt men med særlig fokus på nyheder, sport, vejr og livsstil.
- Med et programsponsorat finder vi det rigtige match mellem dit produkts værdier og programmets, så dit produkt og budskab rammer den helt rigtige målgruppe. Det skaber en tydelig rød tråd mellem dit produkt og det program, du vælger at sponsorere
Når du som annoncør lægger dig op ad de store begivenheder og de store sportsrettigheder, kommer du ud til din målgruppe.