- Forside
- Viden og indsigt
- Addressable TV: Målrettede reklamer på TV 2 PLAY er et stærkt supplement til din tv-kampagne
Addressable TV: Målrettede reklamer på TV 2 PLAY er et stærkt supplement til din tv-kampagne
Der er ingen tvivl om, at tv uden sidestykke er det stærkeste medie, når du skal have skubbet varer over disken.
Omvendt ved vi også, at tv-seningen blandt især de unge er faldende, og at en mindre gruppe - de såkaldte cable cutters – helt fravælger tv.
Der er med andre ord risiko for, at der er målgrupper, som ikke bliver eksponeret for din kampagne, hvis du udelukkende bruger traditionel tv-annoncering.
Som et stærkt supplement til traditionel tv-annoncering tilbyder TV 2 muligheden for at købe målrettede reklamer via TV 2 PLAY – også kaldet Addressable TV.
Udover at være et kvalitetsprodukt på niveau med det klassiske tv-produkt er fordelene ved Addressable TV mange. Det er muligt at købe ind i mere specifikke målgrupper og dermed ramme en helt særlig målgruppe – fx de omtalte cable cutters, som ofte tilhører de yngre målgrupper.
Viewability’en og andelen af spots, der ses til ende - er tæt på 100 procent. Hele 75 procent af visningerne bliver vist på en stor skærm og er et stærkt brandingprodukt med en høj grad af samsening.
Ved Addressable TV er det med andre ord samme gode oplevelse og samme høje kvalitet som ved et traditionelt tv-spot.
Hvis du vil høre mere om dine muligheder med Addressable TV som et stærkt supplement til din tv-kampagne kontakt da din TV 2 konsulent HER.