Hvad er det optimale mediebudget i 2021?

Mange annoncører er forståeligt nok stadig i tvivl om, hvordan de skal agere og tilpasse deres markedsføring i forhold til coronakrisen. 

  • Hvilket mediebudget skal vi bede om til næste år?
  • Hvilken salgseffekt og ROI kan vi forvente at generere med dette budget?

For at svare på disse spørgsmål har Data Intelligence udviklet et nyt Corona Budget Tool, der kan svare på, hvor stort dit mediebudget skal være for at optimere din indtjening - i din branche og i den nuværende situation.

Corona Budget Tool

Værktøjet tager udgangspunkt i Data Intelligence ROI-database på brancheniveau med særligt fokus på de kampagner, der har været afviklet under coronakrisen.

Ved at følge fire simple trin kan du med hjælp fra værktøjet finde det rette mediebudget for din forretning i 2021.

  1. Indtast hvordan din forretning så ud før corona brød ud.
  2. Indtast hvordan din forretning påvirkes af corona.
  3. Se hvilken salgseffekt / profit du kan forvente af dit pre-corona budget.
  4. Aflæs det optimale investeringsniveau i 2021, der maksimerer din profit.

Prøv det nye Corona Budget Tool