TV 2 inviterer - i samarbejde med EGTA til webseminar med Sean Cunningham

TV 2 inviterer - i samarbejde med EGTA og The Global TV Group - til webinar med Sean Cunningham:

The Halo Effect of TV

Torsdag 25. marts klokken 15:00-16:00

 

Sean Cunningham vil give en præsentation af VAB’s (the Video Advertising Bureau) omfattende analyse af hundredvis af brands, som alle har det til fælles, at de har valgt at bruge tv-reklamer, samt hvilken effekt dette har haft på deres forretning.

Herunder vil han bl.a. vil komme ind på følgende emner:

  • Hvorfor du med fordel kan tænke tv-reklame ind i alle stadier af dit brands livscyklus.
  • Hvordan annoncørerne kan påvirke deres reputation positivt med tv
  • Hvordan du med tv som katalysator kan forbedre din medieeffekt i alle kanaler

Derudover vil der også være deep-dives i konkrete annoncørcases.

 

Sean Cunningham er bl.a. President & CEO for VAB, som er en af de største vidensdatabaser om videoreklame og effekt i USA. Sean Cunningham har tidligere været Managing Director for Universal McCann i New York, og han er derudover fast skribent på Ad Age på emner som marketing og reklame.

Tilmeld dig direkte her:

Kontakt

Kontakt TV 2 hvis du ønsker at vide mere omkring annoncering på TV 2 her