Hvis du vil høre mere om, hvordan du kommer i gang med annoncering på TV 2, kan du kontakte os her
- Forside
- Viden og indsigt
- Velkommen til 2022 - et år med programmer fra øverste hylde, hvor vi igen kan tilbyde vores annoncører den største kommercielle volumen på tværs af TV 2s platforme
Velkommen til 2022 - et år med programmer fra øverste hylde
TV 2 samler danskerne omkring programmer med høj kvalitet og underholdsværdi. Set med kommercielle briller skaber det gode muligheder for, at man som brand kan blive associeret med et af de mange kvalitetsprogrammer.
Med TV 2s platforme kommer du ud til hele Danmark
Klassisk tv er ubestridt det medie, der kan tilbyde den højeste dækning. Hver uge samler TV 2 over 3 mio. seere, der ser reklamer på TV 2. Med andre ord giver det dig som annoncør en unik mulighed for at skabe kæmpe volumen i dine kampagner. Analyser viser, at der er en klar sammenhæng mellem tv-annoncering og trafik - tv driver 42 procent af trafikken ind til det pågældende brands website.
Danskerne har aldrig haft bedre mulighed for at se tv. Især streaming er i vækst blandt danskerne, og på TV 2 PLAY kan du som annoncør præcisere og effektivisere din markedsføring til en konkret målgruppe.
Foråret bliver fyldt med nye og klassiske programmer i 2022
- Sofie Linde har vanen tro skudt året i gang med ’X Factor’, der løber over skærmen i 15 uger med den nye dommertrio Martin Jensen, KwamieLiv og Thomas Blachman ved bordet.
- ’Badehotellet’ vender tilbage med 9. sæson og er mere populær end nogensinde – 8. sæson slog alle rekorder med seertal på op mod 2 millioner.
- Der er også store forventninger til 2. sæson af ’Hvem holder Masken’, hvor de kendtes sande identitet er skjult af fantastiske forklædninger.
- I 2022 byder TV 2 også på en helt ny fiktionsserie – ’Det Største’af Lone Scherfig med Sofie Gråbøl i hovedrollen. Serien handler helt aktuelt om livet på et moderne dansk supersygehus.
- Som noget helt unik viser TV 2 også tv-versionen af den anmelderroste film ’Margrete den Første’ i tre afsnit.