- Forside
- Viden og indsigt
- Vil du brande din virksomhed gennem TV 2s kvalitetsindhold?
TV 2 og Steff Houlberg har indgået et Branded Content-samarbejde omkring TV 2s nye programserie ’Fodboldhistorier’ i forbindelse med VM på TV 2 PLAY.
TV 2 og Steff Houlberg har indgået et Branded Content-samarbejde omkring TV 2s nye programserie ’Fodboldhistorier’ i forbindelse med VM på TV 2 PLAY.
Som en del af TV 2s omfattende VM-tilbud til danskerne kan TV 2 PLAYs brugere fra 16. juni se programserien ’Fodboldhistorier’, hvor kendte spillere fra Danmarks landshold gennem årene og berømte danske dommere fortæller hidtil ufortalte historier fra deres lange fodboldliv.
Formatet på programserien er det nye Shorts-format, som er en del af TV 2s digitale oprustning, og som typisk er kortere programmer på TV 2 PLAY, der i dette tilfælde fx kan ses i pausen i en VM-kamp. Med programserien er der samtidig lavet en Branded Content-aftale med Steff Houlberg, der bl.a. giver Steff Houlberg mulighed for at bruge højdepunkter, fraklip og trailers fra programserien på deres egne platforme til at komme i dialog med deres kunder.
- Med ’Fodboldhistorier’ tester vi det nye Shorts-format, og det bliver samtidig vores første Branded Shorts-format, hvor vi er glade for at have fundet et værdifællesskab med Steff Houlberg. Med det nye format udfordrer vi den traditionelle formidling med alternative fortælleformer, samtidig med at vi sikrer, at programmerne udkommer i den velkendte TV 2-kvalitet. Med denne aftale løfter vi TV 2s VM-dækning med et stærkt supplement til vores øvrige VM-indhold, samtidig med at vi deler indholdet med Steff Houlberg, så de kan folde det yderligere ud på deres platforme, siger Jacob Fischer-Nielsen, chef for Branded Content på TV 2
Hvorfor Branded Content?
Med Branded Content brander din virksomhed sig via relevant, engagerende historiefortælling.
Branded Content er kommercielt kvalitetsindhold i form af levende billeder, artikler og infographics, der leveres i et redaktionelt TV 2 miljø, hvor det handler om at informere eller underholde din målgruppe, samt opbygge brandrelationer og loyalitet.