Produkter og priser for addressable tv og Disney+

Addressable tv-priser 

Priser er afhængige af periode, spotlængde og målretning. 

På addressable tv tager prisen udgangspunkt i et 20 sekunders spot (grundprisen). Herfra udregnes den endelige pris afhængig af kampagnens ønskede spotlængde, samt eventuelle tilvalg af databaseret indkøb. Grundprisen er sæsonbetonet og kan variere hen over året. 

På addressable tv er det selvfølgelig muligt at booke kampagner, som går på tværs af forskellige prisperioder. Dette sker i praksis ved, at TV 2 udregner en vægtet pris på baggrund af, hvor stor en andel af de bestilte visninger, der ligger i de respektive prisperioder. 

Nedenstående priser er gældende i 2025 

Længde Prisindeks
≤ 6 sek.  40
10 sek.  70
15 sek.  85
20 sek.  Grundpris 
25 sek.  115
30 sek.  130
35 sek.  140
40 sek.  155
45 sek.  170
50 sek.  185
55 sek.  200
60 sek.  210

 

Tillæg baseret på målretning 

Tillæg Pris - CPM TV 2 Connect Kontakt os direkte
Først / sidst i blok 10
Region 10
Adfærd 20
Custom Audience - ekskludering 20  
Device 20  
Frekvensstyring 20
Kanal 20  
Kommune / by 20
Program 30  
Sidst i blok 20
Tidsstyring 30  
Cable cutters 50  
Custom audience 20  
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 55 år eller ældre 10
Målgruppe m. øvre aldersgrænse på 50 år eller yngre 20