
HVEM ER VI?
VI ER DEN KOMMERCIELLE DEL AF TV 2
Vi sælger annonceplads til annoncører, der ønsker at reklamere på en af TV 2s tv-kanaler eller digitale medier.
Vi rådgiver også om, hvordan du får mest muligt ud af annoncekronerne.
NYE OG GAMLE MEDIER SPILLER SAMMEN
Markedet for tv-reklamer har været i rivende udvikling siden TV 2 gik i luften i 1988.
Det har ændret den måde, som TV 2 arbejder på.
Den teknologiske udvikling har ændret brugernes adfærd, så tv, net og mobil smelter mere sammen – både indholdsmæssigt, teknisk og kommercielt.
Derfor arbejder vi hele tiden på at udvikle nye produkter og tage nye positioner i et marked, der er præget af hård konkurrence, men også helt nye muligheder.
MERE FOR PENGENE
På trods af den øgede konkurrence har TV 2 hvert år formået at tilkæmpe sig en meget høj andel af de samlede tv-reklamebudgetter.
Det skyldes dels den høje effekt af reklamer på TV 2, men også, at vi konstant udvikler nye værktøjer og skubber til den digitale udvikling.
I sidste ende betyder det, at du får dit budskab ud til flest mulige danskere gennem både digitale kanaler, nichekanaler og hovedkanalen.
Hvis du ønsker at læse mere om TV 2 koncernens historie, kan du gøre det her.