Tour De France 2022

Tour De France 2022

Reklamer på TV 2
Få dit budskab ud til danskerne

Boost dit brand

Reklamer via TV har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.

Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.

TV-annoncering er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.

Ikke mindst, så er TV-mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

 

Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'

Opbygning af tillid stod øverst på listen, da Corendon (Touroperator) i 2022 gik ind på det danske marked. 

Den troværdighed opnåede rejsearrangøren til fulde via en kampagne på TV 2, og direktør Deniz Jensen er ikke i tvivl:

- Jeg tror, det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2, og du bliver ikke set som et fupfirma, der lukker i morgen. 

Kampagnen har også haft andre positive effekter - se videoen her. 

Hvor får du mest ud af dine marketingkroner?

Der er nærmest ingen grænser for, hvor vi møder videomarkedsføring i vores hverdag. Men mest af alt møder vi den nok på tre forskellige skærme: Computeren. Telefonen. Fjernsynet. Spørgsmålet er, hvor du får mest for dine marketingkroner. Hvor vil du helst ses?
Download rapporten og få indsigt i 5 aktuelle tendenser, som du skal kende for at sammensætte videokampagner, der giver dig maksimal effekt for dit budget.

 

Troværdighed, effekt og sikker investering

 

 

Styrkelsen er rygraden for dit brand

Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.

OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.

Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere ­beslutningen, når den er taget.

 

Få en skræddersyet kampagneløsning

Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem TV-annoncens unikke potentiale.

Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe. 

Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget. 

Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig. 

 

Vil du høre mere ?

Simon Lorentsen
Client lead
Telefon: +45 9354 4059
E-mail: slor@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Hvorfor fokusere på attention i marketing?
21. februar 2024
Hver eneste dag bliver vi eksponeret for nye indtryk, medier og teknologier, der alle kæmper om vores opmærksomhed. Forbrugerens opmærksomhed er blevet til sin egen valuta.
Læs mere
Sådan styrker du onlinetrafikken med tv-spots
30. januar 2024
Er dit marketingfokus for i år at booste din digitale trafik? Så spids ørerne og få indsigt i, hvordan tv-reklamespots kan skabe øjeblikkelig effekt på din website-trafik.
Læs mere
Case: Kontekst og timingen vægtes højt, når Ønskeskyen placerer kampagner hos TV 2
27. december 2023
Hvordan indtænker Ønskeskyen tiden på året, begivenheder og konteksten for modtagerne i strategien og hvad skaber det af værdi for dem?
Læs mere
Hvor får du mest for dine annoncekroner?
11. december 2023
Solid analyse viser, hvor du får det største afkast.
Læs mere
3 unikke fordele ved at investere i et sponsorat i 2024-strategien
Et TV 2-sponsorat placeret op ad vores populære programmer rummer mange fordele. Dit budskab placeres i sammenhæng med et program, der har et stærkt målgruppe-fællesskab med produktet.
Læs mere
Tv-mediets instrumentalitet
Bliv klogere på, hvordan danskernes måde at se tv-indhold på har ændret sig. Se novembers markeds-updates her.
Læs mere