Tour De France 2022

Tour De France 2022

Reklamer på TV 2
Få dit budskab ud til danskerne

Boost dit brand

Reklamer via TV har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.

Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.

TV-annoncering er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.

Ikke mindst, så er TV-mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

 

 

Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'

Opbygning af tillid stod øverst på listen, da Corendon (Touroperator) i 2022 gik ind på det danske marked. 

Den troværdighed opnåede rejsearrangøren til fulde via en kampagne på TV 2, og direktør Deniz Jensen er ikke i tvivl:

- Jeg tror, det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2, og du bliver ikke set som et fupfirma, der lukker i morgen. 

Kampagnen har også haft andre positive effekter - se videoen her. 

Hvor får du mest ud af dine marketingkroner?

Der er nærmest ingen grænser for, hvor vi møder videomarkedsføring i vores hverdag. Men mest af alt møder vi den nok på tre forskellige skærme: Computeren. Telefonen. Fjernsynet. Spørgsmålet er, hvor du får mest for dine marketingkroner. Hvor vil du helst ses?
Download rapporten og få indsigt i 5 aktuelle tendenser, som du skal kende for at sammensætte videokampagner, der giver dig maksimal effekt for dit budget.

 

Troværdighed, effekt og sikker investering

 

 

Styrkelsen er rygraden for dit brand

Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.

OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.

Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere ­beslutningen, når den er taget.

 

Få en skræddersyet kampagneløsning

Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem TV-annoncens unikke potentiale.

Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe. 

Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget. 

Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig. 

 

Vil du høre mere ?

David Rasmussen
Sales Manager
Telefon: +45 3017 3115
E-mail: dras@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
TV 2s store gennemslagskraft er godt nyt for annoncørerne
Hver dansker bruger i gennemsnit et godt stykke over to timer hver dag på at se tv. Mere end halvdelen af seningen sker på én af TV 2s kanaler.
Læs mere
Mød forbrugeren anno 2023
Danskernes adfærd og indkøbsvaner har i sagens natur indflydelse på de marketingaktiviteter, som brands investerer i. Derfor er det særligt interessant at holde øje med, hvordan forbrugerne har det, o…
Læs mere
Video: 'Det er et kæmpe kvalitetsstempel at gå på TV 2'
Det nye charterselskab Corendon har via tv-kampagne opnået både troværdighed og en position på det danske marked. ”Nu er vi ankommet til Danmark med kufferten fuld af gode rejsetilbud til dig.” Sådan…
Læs mere
FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt. TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere
Lokal annoncør tog udgangspunkt i vejrudsigten
Via TV 2 PLAY er det muligt at lave unikke, databerigede medieindkøb på tværs af TV 2s stærke kvalitetsindhold. Allan Schjern, ejer af ´Den Lille Maler i Esbjerg´, valgte at udnytte TV 2 PLAYs potenti…
Læs mere
Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende. Benyt i stedet anledningen…
Læs mere