- Forside
- Traditionelt TV
Boost dit brand
Reklamer via TV har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.
Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.
TV-annoncering er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.
Ikke mindst, så er TV-mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

X-Factor 2023

Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketingbudgettet kommet højt på dagsordenen flere steder, og nogle virksomheder falder måske for fristelsen til at skære i udgifterne til annoncering.

Hvor får du mest ud af dine marketingkroner?
Styrkelsen er rygraden for dit brand
Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.
OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.
Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere beslutningen, når den er taget.
Få en skræddersyet kampagneløsning
Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem TV-annoncens unikke potentiale.
Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe.
Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget.
Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig.

