Tour De France 2022

Tour De France 2022

Reklamer på TV 2
Få dit budskab ud til danskerne

Boost dit brand

Reklamer via TV har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.

Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.

TV-annoncering er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.

Ikke mindst, så er TV-mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

 

X-Factor 2023

X-Factor 2023

Hvor får du mest ud af dine marketingkroner?

Der er nærmest ingen grænser for, hvor vi møder videomarkedsføring i vores hverdag. Men mest af alt møder vi den nok på tre forskellige skærme: Computeren. Telefonen. Fjernsynet. Spørgsmålet er, hvor du får mest for dine marketingkroner. Hvor vil du helst ses?
Download rapporten og få indsigt i 5 aktuelle tendenser, som du skal kende for at sammensætte videokampagner, der giver dig maksimal effekt for dit budget.

 

Troværdighed, effekt og sikker investering

 

 

Styrkelsen er rygraden for dit brand

Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.

OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.

Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere ­beslutningen, når den er taget.

 

Få en skræddersyet kampagneløsning

Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem TV-annoncens unikke potentiale.

Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe. 

Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget. 

Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig. 

 

Vil du høre mere ?

David Rasmussen
Sales Manager
Telefon: +45 3017 3115
E-mail: dras@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere
Mediemarkedet viser positive takter trods usikre tider
2022 har givet anledning til panderynker med høj inflation, stigende renter og svigtende forsyningskæder. Men året har faktisk også budt på positive overraskelser i et mediemarked, som traditionelt på…
Læs mere
Addressable TV virker og indtager nu også internationale streamingtjenester
TV 2 så allerede i 2017 potentialet i reklamer på sin abonnementsbaserede streamingtjeneste, da TV 2 PLAY som et af de første medier i Europa introducerede Addressable TV. Nu indtager reklameformatet…
Læs mere
TV 2 samler danskerne: Attraktive programsponsorater i 2023
TV 2  Reklamesalg har netop åbnet for salget af programsponsorater i første halvår 2023, hvor vi byder på masser af sports- og programformater som ’Melvin Kakooza Show’, ’Først til verdens ende’, ’Årg…
Læs mere