Tour De France 2022

Tour De France 2022

Reklamer på TV 2
Få dit budskab ud til danskerne

Boost dit brand

Reklamer via TV har altid været et af de stærkeste medier til at kommunikere budskaber og vække følelser, hvilket er afgørende for at opbygge og styrke brands.

Via TV 2 har du mulighed for at fortælle dit budskab til mange forbrugere på en gang.

TV-annoncering er en exceptionelt god måde at booste dine andre marketingkanaler.

Ikke mindst, så er TV-mediet et brand safe miljø, hvor dine annoncer optræder i en professionel sammenhæng med indhold af høj kvalitet.

 

X-Factor 2023

X-Factor 2023

Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen

Brands, der i nedgangstider lader sig friste af besparelser på annoncering i massemedier, bliver ramt på salget allerede efter det første år. 

I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketingbudgettet kommet højt på dagsordenen flere steder, og nogle virksomheder falder måske for fristelsen til at skære i udgifterne til annoncering.

Læs mere

Hvor får du mest ud af dine marketingkroner?

Der er nærmest ingen grænser for, hvor vi møder videomarkedsføring i vores hverdag. Men mest af alt møder vi den nok på tre forskellige skærme: Computeren. Telefonen. Fjernsynet. Spørgsmålet er, hvor du får mest for dine marketingkroner. Hvor vil du helst ses?
Download rapporten og få indsigt i 5 aktuelle tendenser, som du skal kende for at sammensætte videokampagner, der giver dig maksimal effekt for dit budget.

 

Troværdighed, effekt og sikker investering

 

 

Styrkelsen er rygraden for dit brand

Forbrugerne har i dag så mange valgmuligheder, at hvis de hver gang skal vurdere et produkt ud fra alle de parametre, der er til rådighed, vil det tage alt for lang tid at træffe et valg. Derfor gør forbrugerne brug af alle genveje, de kan.

OMD, YouGov og TV 2 har sammen udarbejdet en forbrugerbeslutningsmodel – ECO-modellen. Modellen giver indblik i, hvorfor brandets styrke er så vigtigt, når forbrugerne skal træffe et valg.

Dét at bygge et brand er nøglen til at sælge produkter. Grunden til, at brands driver så meget salg, er dels, at de hjælper forbrugerne med at reducere kompleksiteten i beslutningsprocessen, og dels hjælper dem med at legitimere ­beslutningen, når den er taget.

 

Få en skræddersyet kampagneløsning

Hos TV 2 hjælper vi mange forskellige virksomheder med at få det maksimale ud af deres marketingbudget gennem TV-annoncens unikke potentiale.

Når vi lancerer din kampagne på TV 2, er den altid skræddersyet, så du opnår den absolut bedste sammenhæng mellem dit budget, din målsætning og din målgruppe. 

Vi hjælper dig til at vælge rigtigt i forhold til sæson og antal eksponeringer for lige præcis din kampagne, så du er sikker på at få den maksimale effekt ud af dit budget. 

Udfyld formularen, så vil vi kontakte dig og få udarbejdet den helt rigtige kampagneløsning for lige præcis dig. 

 

Vil du høre mere ?

David Rasmussen
Sales Manager
Telefon: +45 3017 3115
E-mail: dras@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt. TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere
Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende. Benyt i stedet anledningen…
Læs mere
Ro i maven med ekstraordinære tiltag i årsaftalerne for 2023
2023 byder indtil videre på lav sigtbarhed, og jeg forstår godt, hvis annoncørerne er usikre og kan have svært ved at disponere deres marketinginvesteringer flere måneder ude i fremtiden. TV 2 ønsker…
Læs mere
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere