TV 2 samler danskerne: Attraktive programsponsorater i 2023

Både når danskerne streamer og ser med på broadcast, tiltrækker TV 2 hver uge millioner af seere. De store TV 2-formater samler danskerne, og det gør sig især gældende, når det helt store flagskib, ’X-Factor’ blænder op for en ny sæson på årets første dag - eller når hele Danmark til januar hepper på det danske herrelandshold i VM håndbold.

TV 2 samler danskerne med inspirerende livsstilsprogrammer, nye fiktionsserier, medrivende reality, rørende og overraskende relations-formater samt god, gedigen weekendunderholdning. 

Ligesom de mange live events, såsom EM fodbold kvalifikationskampe, Nation League, Tour de France, Le Mans, ATP tennis, som rammer skærmen i det første halvår af 2023.

 

Salg af programsponsorater er startet

TV 2  Reklamesalg har netop åbnet for salget af programsponsorater i første halvår 2023, hvor vi byder på masser af sports- og programformater som ’Melvin Kakooza Show’, ’Først til verdens ende’, ’Årgang 20’, ’Sommerdrømme’, ’Linde på Langeland’ og TV 2s nye fiktionsserie ’Dansegarderoben’.

Du vil som programsponsor blive placeret synligt og helt unikt i programfladens prime time, så dit produkt og budskab rammer den helt rigtige målgruppe.

Vi hjælper dig som annoncør med at finde det rigtige match mellem dit produkts værdier og programmets, så der skabes en tydelig rød tråd mellem din virksomhed eller produkt og det program, du vælger at sponsorere.

Kontakt

Er du interesseret i yderligere information, er du velkommen til at kontakte Head of Sponsorship i TV 2 Reklamesalg,

Lina Hazuki, her.