680.000 daglige seere

Et seriøst medie direkte til beslutningstageren

Reklamer på TV 2 NEWS giver dig muligheden for at ramme beslutningstagere og med garanti for, at dit brand fremstår i et seriøst medie. Vi garanterer:

  • Lavt frafald i reklameblokken.
  • Garanti for et højt afviklingsmiljø.
  • Det perfekte supplement til din kampagne.
  • Unik mulighed for at ramme beslutningstageren, den høje indkomst og politikeren.
TV 2 NEWS 2022

TV 2 NEWS 2022

NEWS & Co.

NEWS & Co.

REN SENDEFLADE

På TV 2 NEWS vender vi de største historier i Danmarks bedste nyhedsmagasiner og giver danskerne 24-timers solid nyhedsdækning. 

Som annoncør på TV 2 NEWS placeres du i reklameblokke, som typisk er placeret hver halve time. Altså får du en mere ren sendeflade, hvor reklameblokkene samtidigt er væsentligt kortere end på andre kommercielle kanaler. TV 2 NEWS skiller sig ligeledes ud med ikke at acceptere alle former for brancher i fladen.

Du har mulighed for forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidig kan vi også tilbyde geografi-målrettede reklamer via TV 2 PLAY, hvor du eksempelvis ”kun” udkommer i hovedstadsområdet eller et andet givent område i Danmark.

 

Danmarks tredjestørste kommercielle kanal

Dine muligheder

Vi sælger forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidigt har du mulighed for geografisk segmentering via TV 2 PLAY, hvor du specifikt kan vælge region, kommune eller helt ned til enkelte postnumre.

Vil du vide mere?

Morten Rafn Christensen
Sales Manager, TV 2 NEWS
Telefon: +45 2440 7324
E-mail: moch@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere
Mediemarkedet viser positive takter trods usikre tider
2022 har givet anledning til panderynker med høj inflation, stigende renter og svigtende forsyningskæder. Men året har faktisk også budt på positive overraskelser i et mediemarked, som traditionelt på…
Læs mere
Addressable TV virker og indtager nu også internationale streamingtjenester
TV 2 så allerede i 2017 potentialet i reklamer på sin abonnementsbaserede streamingtjeneste, da TV 2 PLAY som et af de første medier i Europa introducerede Addressable TV. Nu indtager reklameformatet…
Læs mere
TV 2 samler danskerne: Attraktive programsponsorater i 2023
TV 2  Reklamesalg har netop åbnet for salget af programsponsorater i første halvår 2023, hvor vi byder på masser af sports- og programformater som ’Melvin Kakooza Show’, ’Først til verdens ende’, ’Årg…
Læs mere