650.000 daglige seere

Et seriøst medie direkte til beslutningstageren

Reklamer på TV 2 News giver dig muligheden for at ramme beslutningstagere og med garanti for, at dit brand fremstår i et seriøst medie. Vi garanterer:

  • Lavt frafald i reklameblokken.
  • Garanti for et højt afviklingsmiljø.
  • Det perfekte supplement til din kampagne.
  • Unik mulighed for at ramme beslutningstageren, den høje indkomst og politikeren.
TV 2 NEWS 2022

TV 2 NEWS 2022

Ren sendeflade

På TV 2 News vender vi de største historier i Danmarks bedste nyhedsmagasiner og giver danskerne 24-timers solid nyhedsdækning. 

Som annoncør på TV 2 News placeres du i reklameblokke, som typisk er placeret hver halve time. Altså får du en mere ren sendeflade, hvor reklameblokkene samtidigt er væsentligt kortere end på andre kommercielle kanaler. TV 2 News skiller sig ligeledes ud med ikke at acceptere alle former for brancher i fladen.

Du har mulighed for forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidig kan vi også tilbyde geografi-målrettede reklamer via TV 2 Play, hvor du eksempelvis ”kun” udkommer i hovedstadsområdet eller et andet givent område i Danmark.

 

Danmarks tredjestørste kommercielle kanal

Dine muligheder

Vi sælger forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidigt har du mulighed for geografisk segmentering via TV 2 Play, hvor du specifikt kan vælge region, kommune eller helt ned til enkelte postnumre.

Vil du vide mere?

Morten Rafn Christensen
Senior Sales Manager, NEWS Lead
Telefon: +45 2440 7324
E-mail: moch@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
Hvorfor fokusere på attention i marketing?
21. februar 2024
Hver eneste dag bliver vi eksponeret for nye indtryk, medier og teknologier, der alle kæmper om vores opmærksomhed. Forbrugerens opmærksomhed er blevet til sin egen valuta.
Læs mere
Sådan styrker du onlinetrafikken med tv-spots
30. januar 2024
Er dit marketingfokus for i år at booste din digitale trafik? Så spids ørerne og få indsigt i, hvordan tv-reklamespots kan skabe øjeblikkelig effekt på din website-trafik.
Læs mere
Case: Kontekst og timingen vægtes højt, når Ønskeskyen placerer kampagner hos TV 2
27. december 2023
Hvordan indtænker Ønskeskyen tiden på året, begivenheder og konteksten for modtagerne i strategien og hvad skaber det af værdi for dem?
Læs mere
Hvor får du mest for dine annoncekroner?
11. december 2023
Solid analyse viser, hvor du får det største afkast.
Læs mere
3 unikke fordele ved at investere i et sponsorat i 2024-strategien
Et TV 2-sponsorat placeret op ad vores populære programmer rummer mange fordele. Dit budskab placeres i sammenhæng med et program, der har et stærkt målgruppe-fællesskab med produktet.
Læs mere
Tv-mediets instrumentalitet
Bliv klogere på, hvordan danskernes måde at se tv-indhold på har ændret sig. Se novembers markeds-updates her.
Læs mere