680.000 daglige seere

Et seriøst medie direkte til beslutningstageren

Reklamer på TV 2 NEWS giver dig muligheden for at ramme beslutningstagere og med garanti for, at dit brand fremstår i et seriøst medie. Vi garanterer:

  • Lavt frafald i reklameblokken.
  • Garanti for et højt afviklingsmiljø.
  • Det perfekte supplement til din kampagne.
  • Unik mulighed for at ramme beslutningstageren, den høje indkomst og politikeren.
TV 2 NEWS 2022

TV 2 NEWS 2022

NEWS & Co.

NEWS & Co.

REN SENDEFLADE

På TV 2 NEWS vender vi de største historier i Danmarks bedste nyhedsmagasiner og giver danskerne 24-timers solid nyhedsdækning. 

Som annoncør på TV 2 NEWS placeres du i reklameblokke, som typisk er placeret hver halve time. Altså får du en mere ren sendeflade, hvor reklameblokkene samtidigt er væsentligt kortere end på andre kommercielle kanaler. TV 2 NEWS skiller sig ligeledes ud med ikke at acceptere alle former for brancher i fladen.

Du har mulighed for forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidig kan vi også tilbyde geografi-målrettede reklamer via TV 2 PLAY, hvor du eksempelvis ”kun” udkommer i hovedstadsområdet eller et andet givent område i Danmark.

 

Danmarks tredjestørste kommercielle kanal

Dine muligheder

Vi sælger forskellige pakker løbende over en vis periode, og samtidigt har du mulighed for geografisk segmentering via TV 2 PLAY, hvor du specifikt kan vælge region, kommune eller helt ned til enkelte postnumre.

Vil du vide mere?

Morten Rafn Christensen
Sales Manager, TV 2 NEWS
Telefon: +45 2440 7324
E-mail: moch@tv2.dk

Viden og indsigt

Flere nyheder
FÅ BEDRE ADGANG TIL DE UNGE VIA DET NYE TV 2 ECHO
Der er mere end 800.000 danskere mellem 20 og 30 år, og i TV 2s univers får de nu endnu bedre mulighed for at blive opdateret og underholdt. TV 2 Zulu, der i over 20 år har rykket tv-grænser med sit…
Læs mere
Analyse: Kreativ kvalitet og det rette mediemiks øger effekten
Blandt eksperter er der bred enighed om, at det er skadeligt for et brand at skrue ned for markedsføringen, selv om det i tider med økonomisk usikkerhed kan være fristende. Benyt i stedet anledningen…
Læs mere
Ro i maven med ekstraordinære tiltag i årsaftalerne for 2023
2023 byder indtil videre på lav sigtbarhed, og jeg forstår godt, hvis annoncørerne er usikre og kan have svært ved at disponere deres marketinginvesteringer flere måneder ude i fremtiden. TV 2 ønsker…
Læs mere
Eksperterne er enige: Skru ikke ned for markedsføringen
I takt med, at den økonomiske usikkerhed de seneste måneder er blevet en del af hverdagen for mange forbrugere og virksomheder, er det kun naturligt at holde øje med omkostningerne. Derfor er marketin…
Læs mere
Kommercielt tv i historisk vækst
Danskerne ser tv i lange baner. Det viser måling af både tidsforbrug og seertal på tværs af traditionelt tv distribution og streaming, og der er ingen tvivl om, at udbuddet af kvalitetsprogrammer og o…
Læs mere
TV 2 skruer op for analyse og indsigt som værn mod usikre tider
Salgsdirektør Peter Rud Olafsson opfordrer markedet til at stå sammen, når sigtbarheden er ringe. Kalenderen har nu budt 2023 velkommen, og forude venter et nyt år fyldt med kvalitetsindhold på TV 2s…
Læs mere