NYT PRODUKT - TV 2 DÆKNING

TV 2 Dækning er et nyt tværgående reklameprodukt, der kombinerer lineære visninger med samtidige Addressable-tv-visninger på PLAY for at maksimere kampagnedækning.  

 

CPM-PRISMODEL  

Den pris, som en TV 2 Dækning kampagne kan indkøbes til, afhænger af, hvilken måned, kampagnen ønskes indrykket i.

Den lineære CPM-pris, som er aftalt for 2024, danner udgangspunkt for den endelige CPM-pris på kampagneniveau. Den endelige CPM-pris på en TV 2 Dækning kampagne gælder på tværs af lineære- og Addressable-tv-eksponeringer.

CPM-bud x Månedsindeks x Produktindeks (TV 2 Dækning) x Spotindeks = Endelig CPM

 

LEVERING PÅ TV 2 DÆKNING 

TV 2 Dækning leveres tværgående på alle TV 2s lineære kanaler med samtidige visninger på Addressable-tv. TV 2 Dækning kan kun købes som et rent eksponeringsprodukt (dvs. ingen 3:1 eller Off-prime).

De bestilte eksponeringer på en TV 2 Dækning kampagne er det kombinerede antal eksponeringer på tværs af lineært tv og Addressable-tv. Det leverede antal eksponeringer opgøres efter endt kampagne som summen af afviklede lineære- og Addressable-tv-eksponeringer.

TV 2 Dæknings kampagner kan maksimalt afvikles med 6 mio. eksponeringer pr. Uge og maksimalt afvikles med 60 sekunders reklamespots.

Der kan ikke bookes split-spot på TV 2 Dækning kampagner.

TV 2 tager forbehold for tekniske afviklingsfejl på PLAY.